اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

ماموریت ویژه‌ پلیس کهگیلویه و بویراحمد در روز طبیعت/برگشت خودروها؛ کسی به 13 به در فکر نکند

جانشین نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد به دلیل گسترش و شیوع بیماری کرونا از مردم استان خواست کسی به روز 13 به در و حضور در تفرجگاه‌ها فکر نکند.

ماموریت ویژه‌ پلیس کهگیلویه و بویراحمد در روز طبیعت/برگشت خودروها؛ کسی به 13 به در فکر نکند

 سرهنگ صالحی جانشین نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با بیان این که یک ماه هست روند بیماری کرونا در استان و کشور سیر صعودی به خود گرفته از مردم خواست در روز طبیعت در خانه‌های خود بمانند تا به قطع زنجیره ویروس کمک کنند.

صالحی در ادامه با اشاره به اینکه محدودیت‌های ما از ۲۶ اسفندماه گذشته آغاز شده است به افزایش تردد ها در محورهای برون شهری استان اشاره کرد و گفت:  ترددها ۲۹۳ درصد بیشتر از سال گذشته بوده که به دو میلیون و ۵۰۰ هزار تردد خودرو از محورهای استان رسیده است.

وی در ادامه با بیان اینکه در کل کشور تصادفات فوتی ۱۵ درصد بیشتر نسبت به مدت مشابه سال قبل شده است به کاهش آمار تصادفات در استان به دلیل حضور مستمر پلیس در جاده‌ها و مبادی و همچنین رعایت مردم اشاره کرد و گفت: خوشبختانه ۵۰ درصد کاهش تصادفات فوتی نسبت به سال قبل را داشته‌ایم و همچنین ۴۰ درصد کل تصادفات در استان کاهش یافته است هر چند که در کشور این آمار افزایشی بوده است.

وی در ادامه با بیان اینکه به هیچ وجه اجازه ورود به استان را از امروز و فردا به کسی نخواهیم داد اظهار کرد: هیچگونه مسافری را در مبادی شهرهای استان پذیرش نمی کنیم.

این مسئول گفت: از مردم استان می‌خواهیم که با پلیس همکاری لازم را داشته باشند چرا که بحث سلامت عموم مردم در میان است و اگر اکنون محدودیتی اعمال می شود تنها برای سلامتی خود آنها بوده و پلیس به جز این مهم به چیز دیگری نمی‌اندیشد.

جانشین نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه سال گذشته استان در بحث رعایت محدودیت‌ها بی‌نظیر بود و مردم به بهترین وجه با مسئولان همکاری کردند و در روز طبیعت از خانه‌ها خارج نشدند خاطرنشان کرد: امسال هم دست یاری به سوی مردم دراز می کنیم و اکنون می‌گوییم که هیچگونه تفرجگاهی باز نیست و مردم برای جلوگیری از شیوع بیماری به روز طبیعت فکر نکنند.

این مسئول در نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به این سؤال که در مورد محدودیت ها از درب منازل چه تدبیری اندیشیده اید خاطرنشان کرد: هر دستورالعملی که از ستاد کرونای کشور و استان به ما ابلاغ شود اجرا خواهیم کرد اصل این است که مردم شرایط را بهتر درک کنند فردا روز همکاری عمومی است و همه باید برای قطع زنجیره ویروس خطرناک و مرگبار کرونا کمک کنند.

جانشین نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه همه می‌توانند فردا روز طبیعت را در بیرون از خانه سر کنند اما خیلی زود یکی از جمع آن‌ها کم می‌شود، افزود: در اعمال محدودیت ها شرمنده مردم می‌شویم و هر خودرویی را که قصد ورود و حضور در طبیعت داشته باشد را عودت می‌دهیم.

جانشین نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با درخواست از کسانی که در بیرون از استان خدمت می‌کنند برای خروج هر چه زودتر از استان و گوشزد کردن خطرات تصادف در جاده‌ها یادآور شد: امسال بیش از ۱۰۳ درصد افزایش برخورد پلیس در نقاط حادثه خیز جاده‌ای استان را داشته‌ایم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول