اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

پیش بینی وزش باد و بارندگی در روز طبیعت

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر امور خدمات شهری شهرداری قم از پیش بینی سازمان هواشناسی قم برای روزهای دوازدهم و سیزدهم فروردین ماه بر اساس وضعیت وزش شدید باد و بارندگی خبر داد.

پیش بینی وزش باد و بارندگی در روز طبیعت

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سید محسن میرهادی با اعلام این خبر افزود: علاوه بر وزش باد شدید و بارندگی، احتمال آب ‌گرفتگی در استان و شهر قم نیز در این دو روز پیش بینی شده است.

وی از آمادگی شهرداری قم برای هرگونه بارش بهاری در روزهای آینده سخن گفت و اضافه کرد: تدابیر و تمهیدات لازم در این زمینه اندیشیده شده و از سال ‌های قبل نیز برنامه ‌ریزی مدوّنی برای رفع آب‌ گرفتگی ‌ها در سطح شهر در نظر گرفته ‌شده است.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر امور خدمات شهری شهرداری قم با هشدار به مردم برای روزهای آینده درباره وزش باد شدید و بارندگی ‌ها تصریح کرد: توصیه می شود تا مردم در این دو روز از مزارع، باغات، اطراف رودخانه ‌ها، سازه‌ های شهری و درختان دوری و همچنین از پارک خودروها در معابر شهری و زیر درختان خودداری کنند.

میرهادی با بیان این که سامانه ارتباط مردمی 137 شهرداری در راستای راهنمایی مردم به ‌صورت 24 ساعته آماده خدمت ‌رسانی است عنوان کرد: عوامل مختلف خدمات شهری شهرداری برای آخر هفته جاری و بویژه سیزدهم فروردین ماه و روز طبیعت، در آمادگی کامل قرار دارند.

انتهای پیام/2258

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول