اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

پلیس در سال ۱۴۰۰ دنبال تحول در اشراف اطلاعاتی ـ مدیریتی است

جانشین فرمانده ناجا با بیان اینکه پلیس در سال ۱۴۰۰ دنبال تحول در اشراف اطلاعاتی، تحول در قوت خودی و مدیریتی است گفت: در تحولات مدیریتی باید خوب عمل کنیم، ارتباط با زیرمجموعه یکی از این تحولات است.

پلیس در سال ۱۴۰۰ دنبال تحول در اشراف اطلاعاتی ـ مدیریتی است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، جانشین فرمانده ناجا بعد از ظهر امروز در حاشیه سفر به استان همدان و در جلسه قرارگاه نوروزی امام رضا(ع) پلیس استان با تبریک اعیاد شعبانیه و سال جدید از تلاش‌های کارکنان انتظامی استان در حوزه‌های مختلف امنیتی، ترافیکی و انتظامی قدردانی کرد.

سردار قاسم رضایی در این مراسم با اشاره به تقدیم ۸ هزار شهید استان همدان در پیروزی انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی، افزود: مردم شریف همدان نقش بسیار موثری در پیروزی انقلاب و دوران دفاع مقدس داشته‌اند.

وی با ابلاغ سلام فرمانده ناجا به کارکنان پلیس همدان، عنوان کرد: بیشتر دغدغه فرمانده ناجا معیشت کارکنان و خانواده‌های این عزیزان است و به دنبال آرامش و آسایش خانواده‌های همه کارکنان است.

 این مقام ارشد انتظامی در ادامه با اشاره به اهمیت اجرای طرح ها در سازمان، گفت: طرح‌های اجرایی نباید به صورت موجی و حبابی باشد بلکه باید تمامی این طرح واقعی و کامل انجام شود.

وی با تاکید بر اهمیت اشراف اطلاعاتی در ماموریت‌های پلیس اظهار کرد: مجموعه انتظامی باید هم توان خود و هم توان حریفش را بسنجد تا به نتیجه مورد نظر خود برسد.

رضایی با بیان اینکه پلیس در سال ۱۴۰۰ دنبال تحول در اشراف اطلاعاتی، تحول در قوت خودی و مدیریتی است تأکید کرد: در تحولات مدیریتی باید خوب عمل کنیم، ارتباط با زیرمجموعه یکی از این تحولات است چراکه همه فرماندهان باید با آنها انس داشته باشند.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه باید نیروی انتظامی مظهر اقتدار کشور است، گفت: در این راستا پلیس باید خودش را باور کند و بداند که مدیون انقلاب، امام راحل و شهدا است.

جانشین فرمانده ناجا در ادامه با تاکید به عدم دخالت کارکنان پلیس در انتخابات، افزود: نیروی انتظامی فقط وظیفه تامین امنیت انتخابات را برعهده دارد و این وظیفه را با قدرت انجام خواهد داد.

وی با اشاره به اهمیت فرهنگ سازمانی در بین کارکنان، گفت: در این موضوع مهم اخلاق مداری، توجه و اهمیت به خانواده و ارتقای روحیه و انگیزه افراد در توان رزم و میزان موفقیت ماموریت های پیش رو بسیار موثر است.

رضایی با بیان اینکه نیروی انتظامی از مردم، برای مردم و در خدمت مردم است، گفت: اگر دنبال موفقیت هستیم، در کارها نباید در معلول ها گیر کنیم بلکه باید از معلول ها به علت‌ها، راهکارها و در نهایت به نتیجه برسیم تا ثمره کار و تلاش خود را مشاهده کنیم.

انتهای پیام/ ۳۱۴۰/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول