اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

کشف محموله‌های قاچاق چوب در منطقه حفاظت‌شده هلن

نیروهای یگان حفاظت محیط‌ زیست شهرستان‌های کیار و لردگان در محورهای حاشیه منطقه حفاظت‌شده هلن، به دنبال گشت و کنترل شبانه‌روزی، موفق به شناسایی و متوقف‌ کردن 3 خودروی حمل چوب جنگلی قاچاق شدند.

کشف محموله‌های قاچاق چوب در منطقه حفاظت‌شده هلن

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط‌ زیست چهارمحال و بختیاری، نیروهای یگان حفاظت محیط‌ زیست شهرستان‌های کیار و لردگان در محورهای حاشیه منطقه حفاظت‌شده هلن، به دنبال گشت و کنترل شبانه‌روزی، موفق به شناسایی و متوقف‌کردن سه خودروی حمل چوب جنگلی قاچاق شدند.

دو فقره از این تخلف‌ها با عملیات نامحسوس و در جریان گشت و کنترل شبانه پاسی از بامداد صورت گرفت و در یکی از عملیات‌ها نیز متخلفان با استفاده از خودروی سواری اقدام به قاچاق چوب جنگلی کرده بودند.

در جریان این عملیات ها چهار متخلف دستگیر و پرونده آنان برای برخورد قانونی به دستگاه قضایی ارجاع داده شد.

لازم به ذکر است که منطقه حفاظت شده جنگلی هلن با وسعت 40 هزار و 231 هکتار در سال 77 مبنی بر حفاظت از ده درصد جنگل‌های کشور انتخاب و در سال 78 تصویب شد و از سال 1389 حفاظت از این منطقه به اداره کل حفاظت محیط زیست استان محول شد.

انتهای پیام/68035

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول