اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

از تبرکات مهدوی تا آزادی زندانیان

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان جویبار گفت: به‌مناسبت نیمه شعبان میلاد آقا امام زمان (عج)  طرح تبرکات مهدوی و توزیع  ۱۵۰ بسته سبد کالا انجام شد.

از تبرکات مهدوی تا آزادی زندانیان

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، مهربانی و همدلی ایرانیان در روزهای کرونایی کماکان ادامه داشته و مردم ما با مهربانی در کنار همنوعان خود قرار گرفتند.

اوقاف مازندران نیز در کنار نهادهای حمایتی، گروه‌های جهادی و خیران از همان روزهای ابتدایی در این مسیر ورود پیدا کرد که کماکان نیز ادامه دارد و درحال حاضر در تدارک بسته‌های معیشتی برای ماه مبارک رمضان هستند.

* توزیع ۱۵۰ بسته تبرکات مهدوی در جویبار

رشید رضاپور رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان جویبار در این باره اظهار کرد: به‌مناسبت نیمه شعبان میلاد آقا امام زمان (عج)  طرح تبرکات مهدوی و توزیع  ۱۵۰ بسته سبد کالا به ارزش بالغ بر ۴۵۰میلیون ریال با مشارکت خیران، اداره اوقاف و امور خیریه و دفترآستان قدس رضوی با حضور مسوولان شهرستان جویبار در بین نیازمندان انجام شد.

 

وی افزود: ارزش هر سبد کالا به مبلغ ۵۵۰هزار تومان بوده که بین نیازمندان توزیع شده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان جویبار بیان کرد: در سال گذشته بیش از یک‌هزار بسته مومنانه طی هشت مرحله با کمک اوقاف و امور خیریه شهرستان جویبار و خیران تهیه و بین نیازمندان توزیع شده است.

این مسؤول ادامه داد: در کنار توزیع بسته‌های مومنانه، توزیع ۶ هزار ماسک و ۴ هزار پرس غذای گرم را نیز در دستور کار داشتیم.

رضاپور در بحث کمک‌های دارویی و ویزیت رایگان، یادآور شد: طی سال گذشته با حضور پزشک عمومی و متخصص طی دو مرحله در روستاهای محروم شهرستان جویبار دارو از محل موقوفات رایگان در اختیار نیازمندان قرار گرفت.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: برای ماه مبارک رمضان در تدارک تهیه بسته‌های مومنانه هستیم تا بین خانوارهای نیازمند توزیع شود.

* آزادی ۱۰ زندانی جرائم غیرعمد به برکت وقف در قائمشهر
علی فتحی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان قائمشهر با اشاره به برگزاری رزمایش مومنانه توسط اداره اوقاف و امور خیریه قائمشهر، اظهار کرد:به همت اداره اوقاف این شهرستان در سالروز ولادت امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل (ع) و از محل عوائد موقوفات شهرستان تعداد ۲۰۰ سبد کالا به ارزش هر سبد۳ میلیون ریال  بین نیازمندان توزیع شد.

وی افزود: همچنین در این مراسم تعدادی جهیزیه به نوعروسان نیازمند شهرستان توزیع شده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان قائمشهر بیان کرد: از اول سال تا پایان سال ۹۹ و با شرایط سخت معیشتی به وجود آمده برای مردم شهرستان در لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب، اوقاف و امور خیریه شهرستان قائمشهر و سیمرغ در جهت اجرای نیت واقفان خیراندیش اقدام به تهیه و توزیع بالغ بر ۴هزار و ۱۰۰ سبد کالا کردند.

این مسؤول بیان کرد: همچنین مبلغ ۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جهت دارو و درمان افراد نیازمند نیز از محل موقوفات تامین و در اختیار نیازمندان قرار گرفت.

فتحی با اشاره به خرید ۳۵ عدد تبلت برای دانش‌آموزان نیازمند، اضافه کرد: کمک در تهیه جهیزیه برای نوعروسان به مبلغ ۷۰۰میلیون ریال نیز از دیگر خدمات این نهاد بوده است.
وی یادآور شد: همچنین از محل موقوفات ۱۰ زندانی جرایم غیرعمد آزاد شدند که این موضوع نیز جز خدمات اوقاف شهرستان بوده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان قائمشهر در پایان گفت: تمامی این خدمات ازجمله توزیع بسته‌ای معیشتی، کمک‌های دارویی، تهیه جهیزیه برای نوعروسان، شرکت در طرح مهربانی، آزادی زندانیان و ده‌ها مورد نتیجه تلاش همکاران اوقاف شهرستان در سال ۱۳۹۹ در راستای اجرای نیت واقفان و کمک به نیازمندان بوده است.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول