اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

انتخابات شوراها در 679 روستای استان قزوین برگزار خواهد شد

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین از آغاز ثبت‌نام انتخابات شورای اسلامی روستاها از روز دوشنبه شانزدهم فروردین ماه خبر داد و افزود: ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی روستاها در 679 روستای استان قزوین برگزار خواهد شد.

انتخابات شوراها در 679 روستای استان قزوین برگزار خواهد شد

منوچهر حبیبی رئیس ستاد انتخابات استان قزوین، در گفت و گو با خبرنگار فارس عنوان کرد: ثبت نام از داوطلبان انتخابات شورای اسلامی روستا، از روز دوشنبه شانزدهم فروردین ماه آغاز شده و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت.

حبیبی با اشاره به امکان ثبت نام به دو روش حضوری و غیر حضوری عنوان کرد: در این دوره از انتخابات داوطلبان می‌توانند با استفاده از برنامه تلفن همراه و یا با استفاده از سامانه وب در منزل یا در دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی ثبت نام کرده و یا اعلام داوطلبی کنند و همچنین هریک از داوطلبان می‌توانند با مراجعه به بخشداری‌ها اقدام به ثبت نام در انتخابات نمایند که البته توصیه ما با توجه به محدودیت‌های کرونایی انتخاب شیوه غیر حضوری است.

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین با اشاره به اینکه طبق قانون در روستاهای بالای 20 خانوار یا تعداد 100 نفر جمعیت انتخابات شورای اسلامی روستا برگزار خواهد شد، اظهار کرد: 679 روستای استان واجد شرایط برگزاری انتخابات هستند که از میان آن‌ها شورای 640 روستا دارای سه کرسی و شورای اسلامی 39 روستا نیز دارای 5 کرسی خواهد بود.

حبیبی در پایان با اشاره به مدارک مورد نیاز جهت شرکت در انتخابات اعم از مدارک معتبر تحصیلی و مدارک سجلی افزود: ضروری است کلیه داوطلبان هنگام ثبت نام جهت شرکت در انتخابات گواهی عدم سوءپیشینه کیفری که بیش از سه ماه از تاریخ صدور آن نگذشته باشد ارائه کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس، انتخابات ششمین دورۀ شورای اسلامی روستاها همزمان با سیزدهمین دورۀ انتخابات ریاست جمهوری در 28 خردادماه در سراسر گشور برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول