اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

تشکیل کارگروهی برای شناسائی موانع تولید در مجلس/لزوم شفاف سازی مسائل ارزی و گمرکی برای مانع زدایی از تولید

نماینده مردم یزد در مجلس گفت: تا زمانی که دولت رقیب بخش خصوصی باشد تولید در کشور رونق نمی‌گیرد و لازمه رونق تولید و اقتصادی در کشور توسعه بخش خصوصی و تعاونی است.

تشکیل کارگروهی برای شناسائی موانع تولید در مجلس/لزوم شفاف سازی مسائل ارزی و گمرکی برای مانع زدایی از تولید

محمد صالح جوکار نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به نام‌گذاری سال جدید به نام سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها از سوی مقام معظم رهبری گفت: تا زمانی که دولت خود را رقیب بخش خصوصی در عرصه اقتصادی بداند، تولید در کشور ما رونق نخواهد گرفت و لازمه رونق بخش تولید و به طور کل اقتصادی حضور هرچه بیشتر و فعال‌تر بخش خصوصی و تعاونی در این حوزه است.

وی افزود: ما امروز در حوزه مسائل ارزی و گمرکی و... با فضای مبهمی مواجه هستیم و شاهد عدم شفافیت در این حوزه‌ها هستیم و تولیدکنندگان ما با موانعی در این حوزه مواجهند.

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: باید موانع از سر راه تولیدکنندگان و صادرکنندگان ما برداشته شود و تولیدکننده ما بتواند به راحتی محصول خود را صادر کرده و ارز به کشور وارد کنند نه این که صادرات و واردات در انحصار عده‌ای خاص قرار داشته باشد.

جوکار خاطرنشان کرد: باید دلالان و واسطه‌ها در حوزه تولید و بازرگانی حذف شوند و همان طور که گفتم موانع در حوزه مسائل ارزی و گمرکی از سر راه تولیدکنندگان برداشته شود.

وی افزود: ما بنا داریم تا پس از تعطیلات و آغاز به کار مجلس در سال جدید با تشکیل کارگروهی موانع بخش تولید را مورد رسیدگی قرار داده و با انجام اقدامات نظارتی نسبت به رفع آنها اقدام  کنیم.

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: در این کارگروه نشست‌هایی با تولیدکنندگان برگزار خواهد شد و موانع و مشکلات آنها استماع و اقداماتی برای رفع آنها انجام خواهد شد.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول