اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

اقامت حدود ۱۰ هزار گردشگر در مراکز اقامتی سمنان/ از رعایت پروتکل‌ها چه خبر؟

بر اساس اعلام ستاد اجرایی خدمات سفر استان سمنان، اقامت حدود ۱۰ هزار گردشگر در مراکز اقامتی این استان در نوروز امسال ثبت شده است.

اقامت حدود ۱۰ هزار گردشگر در مراکز اقامتی سمنان/ از رعایت پروتکل‌ها چه خبر؟

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، بر اساس اعلام ستاد اجرایی خدمات سفر استان سمنان، در حالی اقامت حدود ۱۰ هزار گردشگر در مراکز اقامتی این استان در نوروز امسال ثبت شده است که ستاد ملی کرونا بارها خواستار محدودیت انجام سفرها در تعطیلات عید شده بود.

بر پایه این اطلاعات، ۹ هزار و ۳۱۰ گردشگر داخلی و ۵۴ گردشگر خارجی در مراکز اقامتی مجاز استان سمنان در نوروز امسال اقامت داشته‌اند.

ادعا می‌شود این افراد با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، توجه به سفر سالم و مسؤولانه در تأسیسات گردشگری مجاز استان سمنان اقامت داشته‌اند.

همچنین ستاد اجرایی خدمات سفر استان سمنان مدعی است که تاکنون شکایتی از تأسیسات گردشگری استان در روزهای تعطیلات نوروزی امسال دریافت نشده است. گردشگران و مسافران نوروزی می‌توانند با ارتباط با سامانه ۰۹۶۲۹ شکایات خود را اعلام کنند.

به‌هرحال، انتظار می‌رود اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان نظارت‌های خود را بر مراکز اقامتی استان در روزهای باقیمانده از تعطیلات نوروزی تشدید کرده و لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی را مورد بازرسی مستمر قرار دهد.

امروز خبر تخت گاز شهرهای نارنجی و قرمز در کشور به دنبال سفرهای اخیر توجه رسانه‌ها را به خود جلب کرد.

بر پایه این خبر، آبدانان و ازنا جزو شهرهای قرمز و شبستر، میانه، نجف‌آباد، دشتستان، ساوجبلاغ، فردیس، نظرآباد، شهریار، بروجن، دلفان، سلسله، ساوه، اراک و کرمانشاه در وضعیت نارنجی قرار گرفتند.

جانشین پلیس راهور مهم تأکید کرده است: مسافران حداکثر امروز از تهران و البرز خارج شوند و راه‌های استان سمنان از جمله محورهای مواصلاتی مهم در اتصال به استان تهران محسوب می‌شود.

انتهای پیام/۲۲۴۹/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول