اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فارس من

۲۸۰۰۰ امضا برای اصلاح سربازی؛ مردم در «فارس‌من»: حرفه‌ای شدن خدمت گامی برای تقویت تولید

کمپین «سربازی حرفه‌ای» در فارس من 28000 امضایی شد. امضاکنندگان پویش معتقدند این اتفاق می‌تواند نقش به‌سزایی در تقویت تولید ملی داشته باشد.

۲۸۰۰۰ امضا برای اصلاح سربازی؛ مردم در «فارس‌من»: حرفه‌ای شدن خدمت گامی برای تقویت تولید

به گزارش خبرگزاری فارس؛ پویش سربازی حرفه‌ای در فارس من ۲۷هزار امضایی شد. پویشی که با اشاره به شعار سال خواستار توجه ویژه به ظرفیت‌های جوانان در آستانه اعزام به سربازی برای مشارکت در امور تولید و اقتصاد شده است. امضاکنندگان کمپین معتقدند حرفه‌ای کردن خدمت وظیفه می‌تواند جوان‌ترهای این سرزمین را برای ورد به بازار کار  آماده کند.

 

در بخشی از این پویش آمده است: «با حرفه‌ای شدن سربازی، نیروهای کار جوان، باانگیزه و تازه‌نفس، سریع‌تر وارد بازار کار شده و مشاغل و تولیدی‌ها رونق می‌یابند. از طرفی سربازی حرفه‌ای می‌تواند به عنوان شغل و حرفه، اشتغال‌زا نیز باشد. دیگر جوان ۱۸ ساله با آموزش غیرحرفه‌ایِ چند هفته‌ای، در مرزها به دست نیروهای متجاوز به شهادت نخواهد رسید و از سویی دیگر اهداف نظامی کشور نیز بهتر تامین خواهند شد.»

 

امضاکنندگان پویش در انتها نوشته‌اند: «امید است نخستین مانع زدایی تولید و رونق اقتصاد، سربازی حرفه ای باشد. انتظار جوانان و خانواده‌های این مرز و بوم این است که حمایت‌های انفرادی تعدادی از نمایندگان مجلس، بطور منسجم و مجدانه توسط همه نمایندگان، تا به نتیجه رسیدن اصلاح قانون نظام وظیفه، ادامه یابد.» 

 

«فارس من» هم‌چنان پیگیر این مطالبه شماست؛ به‌زودی باحضور کارشناسان ابعاد مختلف این مطالبه مورد بررسی قرار خواهد گرفت. اخبار تکمیلی را در فارس دنبال کنید.

 

انتهای پیام/ 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول