اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

بسیجیان گردان فاتحین امام حسین اصفهان در خدمت مردم سی‌سخت+تصاویر و فیلم

بسیجیان گردان فاتحین امام حسین اصفهان در حال خدمت به مردم شهر سیسخت هستند.

بسیجیان گردان فاتحین امام حسین اصفهان در خدمت مردم سی‌سخت+تصاویر و فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس از سی سخت، بسیجیان گردان فاتحین لشکر ۱۴ امام حسین یاران شهید خرازی در اقدامی جهادی و خداپسندانه به شهر سی سخت آمده اند و در تمامی زمینه ها به صورت رایگان به مردم زلزله زده شهر سی سخت خدمت رسانی می کنند.

به گزارش فارس،بسیجیان گردان فاتحین لشکر ۱۴ امام حسین ع استان اصفهان یاران شهید حاج حسین خرازی از روز دوم فرودین وارد شهر زلزله زده سی سخت شدند تا بتوانند به مردم زلزله زده شهر سی سخت کمک کنند ودر هر زمینه ای که لازم شود از جمله آوار برداری،تخریب ساختمان،لایروبی جوی های آب کشاورزی و جمع‌آوری اثاثیه منازل در خدمت شهروندان زلزله زده سی سخت باشند.

یکی از بسیجیان گردان فاتحین لشکر امام حسین ع استان اصفهان در گفت وگو با فارس گفت:هدف ما از آمدن به شهر سی سخت خدمت خالصانه وبدون از مزد برای مردم زلزله زده شهر سی سخت می باشد و هر کاری که لازم باشد برای تسکین درد این مردم آواره وزلزله زده انجام خواهیم داد و تا هر زمانی که لازم باشد در شهر سی سخت خواهیم ماند.

این بسیجی گفت: در خط مقدم جبهه هستیم و آن قدر این خدمت برای ما شیرین است که خسته نمی شویم و دوست داریم هر آنچه که در توان داریم در راه خدمت به این مردم آواره در طبق اخلاص بگذاریم ودر کنار آنها بمانیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول