اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

اهدای ۱۴۷ میلیارد تومان کمک نقدی و غیرنقدی به ایتام فارس

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان فارس گفت: در راستای کمک به ایتام و محسنین در سال گذشته، از سوی خیران ۱۴۷ میلیارد تومان در قالب نقدی و کالا به جامعه هدف اهدا شده است.

اهدای ۱۴۷ میلیارد تومان کمک نقدی و غیرنقدی به ایتام فارس

محمد بذرافشان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس برای اعتماد بیشتر هم استانی‌ها و نیز خیران خارج از کشور با ایجاد نرم افزار تحولی، اقدام به حذف حساب پشتیبانی کرده است.

وی بیان کرد: با حذف حساب پشتیبانی، خیران می توانند با کد شناسه کمک‌های نقدی خود را  واریز کنند.

بذرافشان افزود: در سال جاری کمک‌های اهدایی در قالب نقدی و کالا به ایتام و محسنین پرداخت شده و توانسته بخش قابل توجهی از مشکلات آنان ر برطرف کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس اظهار کرد: برای تحقق امداد  الکترونیک سامانه «ekramEmdad.ir» پیش بینی شده که خیران در هر نقطه‌ از داخل و یا خارج کشور، می توانند یتیم و محسنین یک منطقه شهری و روستایی را آزادانه انتخاب و ماهیانه با پرداخت حداقل ۱۰ هزار تومان در طرح ارزشمند «ایران مهربان» مشارکت کنند.

بذرافشان بیان داشت: استان فارس در اجرای طرح «ایران مهربان» با همراهی تمام مسئولان به ویژه استاندار، فرماندهی سپاه فجر استان، کارمندان و بسیجیان تاکنون، ۲۷ هزار و ۷۵۰ فرزند یتیم و محسنین را تحت پوشش قرار داده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس با تاکید بر  اینکه بزرگترین سرمایه این نهاد مردمی اعتماد عمومی مردم است، افزود: کمک‌های حامیان در سرفصل‌های معیشتی، اجاره، تامین مسکن، درمان، تحصیل دانش آموزان و نیز جهیزیه نوعروسان هزینه می شود.

حضور ۹۰ هزار حامی جدید در طرح ایران مهربان

وی اضافه کرد: پیش بینی می شود در رمضان سال جاری، با توجه به سابقه دیرینه فرهنگی و اعتقادی مردم فارس بیش از ۹۰ هزار حامی جدید در طرح « ایران مهربان» شرکت کنند.

این مسئول اظهار داشت: خیران می توانند علاوه بر ثبت نام در سامانه اکرام امداد، با ارسال عدد یک به سرشماره ۳۰۰۰۳۳۳۳۷۱ در این طرح شرکت کنند.

بذرافشان افزود: بیش از ۱۰۳ هزار حامی فعال در استان فارس حمایت از ۱۰ هزار یتیم و۱۶ هزار فرزند محسنین را بر عهده دارند و نیز تعداد خیران مقیم خارج کشور با توجه به ظرفیت‌های موجود، به ۳ هزار نفر افزایش می یابد.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول