اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

همراهی ۸ هزار گروه جهادی در رزمایش مواسات و همدلی خراسان رضوی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی گفت: به‌منظور اجرای رزمایش مواسات و همدلی در خراسان رضوی ۸ هزار گروه جهادی و مردمی شامل سمن‌ها، خیریه‌ها و مراکز نیکوکاری فعالیت داشتند.

همراهی ۸ هزار گروه جهادی در رزمایش مواسات و همدلی خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، حبیب الله آسوده در مرحله دیگری از رزمایش مواسات و همدلی در خراسان رضوی، در مهدیه مشهد اظهار کرد: این مراسم در سالروز صدور فرمان مقام معظم رهبری در خصوص مواسات و همدلی اجرا شد تا از خیران و نیکوکاران مشارکت‌کننده در این طرح تقدیر شود و مرحله دیگری از آن رقم بخورد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی با بیان اینکه در قالب قرارگاه مواسات و همدلی که به فرماندهی آیت الله علم الهدی از نیمه شعبان سال ۹۹ ایجاد شده است، بیش از ۲ میلیون بسته معیشتی تهیه و توزیع شده است، بیان کرد: ۸۰ درصد کمک‌ها توسط مردم و گروه‌های جهادی و ۲۰ درصد توسط دستگاه‌های اجرایی صورت گرفت.

وی با بیان اینکه در راستای اجرای رزمایش مواسات و همدلی در خراسان رضوی ۸ هزار گروه جهادی و مردمی شامل سمن‌ها، خیریه‌ها و مراکز نیکوکاری فعالیت داشتند، ادامه داد: در قالب این رزمایش ۱۴ هزار بسته معیشتی تهیه شده که از امروز توزیع آن بین نیازمندان آغاز می‌شود.

گفتنی است؛ این مرحله از رزمایش مواسات و همدلی با شعار «یا مهدی ادرکنی» آغاز به‌کار کرد و از تعدادی از نیکوکاران مردمی و گروه‌های جهادی تقدیر شد.

انتهای پیام/ ۷۰۰۵۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول