اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

توجه به ارکان زندگی مهدوی؛ ضامن سلامت اجتماعی

هماهنگ‌کننده عقیدتی سیاسی های ارتش در منطقه فارس گفت: دعا برای تعجیل در فرج امام زمان(عج) موجب گشایش در امور شده و در زندگی فردی و اجتماعی ما اثرات بسیار مثبتی خواهد داشت؛ بی شک زندگی با شاخص‌های مهدوی، شرایط متفاوت و بهتری را برای افراد رقم می‌زند.

توجه به ارکان زندگی مهدوی؛ ضامن سلامت اجتماعی

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حجت الاسلام رضایی در مراسمی که به مناسبت فرا رسیدن سالروز ولادت باسعادت حضرت ولیعصر(عج)، با حضور فرماندهان، مسئولین و کارکنان مرکز آموزش علوم و فنون مکانیزه نزاجا برگزار شد، اظهار داشت: سالی که آغاز و پایانش با جشن ولادت با سعادت امام زمان (عج) همراه شود می تواند سالی بسیار مبارک و میمون برای مردم جهان به ویژه جهان اسلام باشد.

وی با ذکر حدیثی از امام زمان(عج) بیان کرد: دعا برای تعجیل در فرج امام زمان(عج) موجب گشایش در کارها و رفع مشکلات ما شده و در زندگی فردی و اجتماعی ما اثرات بسیار مثبتی در پی خواهد داشت؛ بی شک کسانی که زندگی مهدوی دارند، شرایط متفاوت و بهتری نسبت به سایر افراد دارند.

هماهنگ‌کننده عقیدتی سیاسی های ارتش در منطقه فارس با اشاره به پیام نوروزی مقام معظّم رهبری گفت: ملّت ما در سال گذشته با گذر پیروزمندانه از دو ناهنجاری بزرگ کرونا و فشاری حداکثری دشمن نشان داد که می‌تواند از درون مشکلات فراوان سربلند بیرون آمده و با تکیه بر توانمندی خود تحریم‌های دشمنان را کم‌اثر و در نهایت بی‌اثر کند.

وی افزود: باید توجه داشته باشیم که نامگذاری هر سال توسط مقام معظّم رهبری کاملاً کارشناسی شده و دقیق است و امسال که سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها از طرف معظم له نامگذاری شده، قطعاً علاج مشکلات کشور را باید در عمل به همین شعار جستجو کرد و لا‌غیر البته همه ما موظفیم که با عمل کردن به این فرمایشات انتظارات ایشان را برآورده کنیم.

حجت الاسلام رضایی خاطرنشان کرد: امروز در فضای مجازی مشاهده می‌شود که برخی آگاهانه و یا نا‌آگاهانه صرفاً مسائل منفی را منعکس نموده و یأس و ناامیدی را به جامعه تزریق می‌کنند  اما مردم ما و نیروهای نظامی که بازوان قوی ولایت و نظام و کشور هستند باید همیشه به نقاط مستحکم و واقعی تکیه داشته باشیم تا هم خودمان قدرت بگیریم و هم بر قدرت نظام و کشورمان بیفزاییم.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول