اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

نصب ۷ سرعت‌کاه در مسیر نوشهر به رویان

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: به‌زودی هفت سرعت‌کاه استاندارد برای کنترل و جلوگیری وقوع حوادث و آرام‌سازی مسیر نوشهر به رویان که یکی از پرخطرترین نقاط حادثه در مازندران است، نصب خواهد شد.

نصب ۷ سرعت‌کاه در مسیر نوشهر به رویان

 به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر، عباسعلی نجفی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران صبح امروز در جلسه پیگیری و رفع مشکلات جاده نوشهر به رویان که در فرمانداری نوشهر، برگزار شد، به کاهش تصادفات در سال ۹۹ اشاره کرد و اظهار کرد: ۱۱ پای چراغ نقطه‌ای تا پایان خرداد در این مسیر نصب خواهد شد.

وی با بیان اینکه ۲۰۰ نقطه دوربرگردان در استان مورد نیاز است، گفت: طبق بازدیدهای انجام شده ۲۰ نقطه در اولویت قرار می‌گیرد که دستکم دو نقطه در محور نوشهر به رویان انجام خواهد شد.

نجفی در ادامه گفت: درباره ورود و خروج روستاها در این مسیر طرح تهیه و در اختیار فرمانداری قرار می‌گیرد و همچنین برای روکش آسفالت و هدایت آب‌های سطحی، مناقصه گذاشته و امیدواریم بعد از انتخاب پیمانکار اقدامات لازم انجام می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران درباره آرام‌سازی برای کنترل سرعت در این مسیر اظهار کرد: هفت سرعت‌کاه استاندارد برای کنترل وقوع حوادث ناگوار محور نوشهر به رویان و کمربندی نوشهر در مناطق حادثه خیر نصب خواهد شد.

*سرانه تصادف در محور نوشهرـ رویان نسبت به سایر جاده‌ها بیشتر است

در ادامه سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران در حاشیه جلسه با بیان اینکه سرانه تصادف در این محور نسبت به سایر جاده‌ها بیشتر است، تاکید کرد: آرام‌سازی سرعت، روشنایی برج‌ها در بریدگی، افزایش آلارم‌های خطر بهترین راه موجود برای کنترل تصادفات در این مسیر است.

وی تصادفات را اولین دغدغه پلیس راه بیان کرد و افزود: از نوشهر تا سی‌سنگان برای ۴۰ کیلومتر تعداد ۱۱۸ تصادف رخ داده است.

*محور نوشهر به رویان یکی از مناطق پرخطر جاده‌ای مازندران 

همچنین سعید یزدانی فرماندار نوشهر  اظهار کرد: با توجه به آمار شورای ترافیک استان محور نوشهر به رویان یکی از مناطق پرخطر جاده‌ای استان مازندران است.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه بریدگی‌های ناایمن، روشنایی نامناسب، آب‌گیر بودن جاده از عوامل مهم تصادفات در این محور است.

یزدانی به مناطق تجاری در این مسیر اشاره کرد و بیان کرد: ساختمان‌های تجاری فاقد پارکینگ و خودروهایی که در حاشیه محور اصلی پارک می‌کنند به نوبه خود خطرناک است.

انتهای پیام/۳۱۴۱/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول