اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

دستگیری باند حرفه‌ای سرقت در آزادراه خرم‌زال

فرمانده انتظامی لرستان از دستگیری 4 نفر اعضای باند سارقان حرفه‌ای و کشف 21 فقره سرقت به عنف محموله‌های خودرو به ارزش بیش از 10 میلیارد ریال طی عملیاتی در شهرستان پلدختر خبرداد.

دستگیری باند حرفه‌ای سرقت در آزادراه خرم‌زال

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار "حاجی محمد مهدیان نسب" بیان داشت: در پی چندین فقره سرقت به عنف محموله خودروهای سبگ و سنگین در محورهای مواصلاتی آزاده راه "خرم‌زال" موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی لرستان گفت: ماموران پلیس شهرستان "پلدختر" در یک عملیات غافلگیرانه ۴ نفر اعضای باند سارقان حرفه ای را در آزاد راه "خرم زال" حین سرقت محموله های خودرو شناسایی و دستگیر کردند.

این مقام انتظامی استان با اشاره به اینکه از سارقان یک دستگاه پژو 405 پلاک جعلی، یک قبضه سلاح شکاری و مقادیر زیادی انواع لوازم خانگی، مواد خوراکی و البسه کشف شده است، اظهار داشت: سارقان به ٢١ فقره سرقت به عنف محموله های خودرو به ارزش بیش از ۱۰ میلیارد ریال اعتراف کردند.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول