اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

شناسایی ۸ مورد ابتلا به ویروس کرونای انگلیسی در گلستان/ نذورت نیمه‌شعبان از طریق «طرح شهید سلیمانی» توزیع شود

استاندار گلستان گفت: هشت مورد ابتلا به ویروس کرونای انگلیسی در گلستان شناسایی شده است.

شناسایی ۸ مورد ابتلا به ویروس کرونای انگلیسی در گلستان/ نذورت نیمه‌شعبان از طریق «طرح شهید سلیمانی» توزیع شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گلستان، هادی حق‌شناس ظهر امروز در جلسه ستاد استانی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا ضمن تبریک سال نو در نخستین جلسه سال جاری ستاد اظهار کرد: روند شیوع کرونا در گلستان افزایشی است و تعداد بستری‌های استان از ۱۸۰ بیمار در روز اول فروردین به ۲۳۲ بیمار در حال حاضر افزایش یافته است.

وی تصریح کرد: وضعیت گلستان در نسبت ۲ استان شمالی دیگر بهتر است اما در حال حاضر ۴۹ بیمار در ای‌سی‌یو بستری هستند و ۲۳ بیمار نیز به دستگاه ونتیلاتور متصل هستند و در شبانه‌روز گذشته نیز دو گلستانی بر اثر ابتلا به کرونا فوت شدند.

حق‌شناس افزود: هشت مورد ابتلا به ویروس کرونای انگلیسی در گلستان شناسایی شده است.

* ممنوعیت ترددهای شبانه از ساعت ۲۲ تا سه بامداد در تمام شهرها گلستان/ ۳۱۰۰ گلستانی واکسن دریافت کرده‌اند/ روند شیوع کرونا در گلستان افزایشی است

استاندار گلستان گفت: ممنوعیت ترددهای شبانه در فاصله زمانی ساعت 22 تا سه بامداد فردا در تمام شهرها برقرار است.

وی یادآور شد: نسبت مسافرت‌ها در نوروز سالجاری به نسبت نوروز سال ۱۳۹۸ کاهشی بوده است

حق‌شناس با اشاره به تخصیص واکسن به گلستان گفت: تاکنون ۳ هزار و ۱۰۰ نفر در گلستان اعم از کادر درمانی، بیماران خاص، بیماران تحت شیمی درمانی، تعدادی از جانبازان و تعدادی از سالمندان خانه‌های سالمندان واکسن دریافت کرده‌اند.

* ایستگاه‌های صلواتی در مراسم نیمه‌شعبان توزیع شیرینی و شربت نخواهند داشت/ ورود به تمام تفرجگاه‌های استان در روز طبیعت ممنوع است

استاندار گلستان خاطرنشان کرد: به دلیل اینکه 20 استان کشور وارد پیک چهارم شده‌اند و احتمال ورود استان به پیک چهارم بالا است، ورود به تمام تفرجگاه‌های استان در روز طبیعت ممنوع است.

ادامه داد : ایستگاه‌های صلواتی در مراسم نیمه‌شعبان توزیع شیرینی و شربت نخواهند داشت و مراسمات این روز مبارک با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌شود و نذورت بهتر است از طریق «طرح شهید سلیمانی» توزیع شود.

انتهای پیام/2307/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول