اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

فارس من| آماده پاسخگویی به دستگاه‌های ناظر درخصوص عملکرد مالی شرکت عمران صدرا هستیم

مدیرعامل شرکت توسعه عمران صدرا با اشاره به استقبال این شرکت از ورود دستگاه‌های ناظر به بحث هزینه‌کرد مالی گفت: آماده پاسخگویی و ارائه گزارش عملکرد خود در این راستا هستیم.

فارس من| آماده پاسخگویی به دستگاه‌های ناظر درخصوص عملکرد مالی شرکت عمران صدرا هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، مدیرعامل شرکت توسعه عمران شهر جدید صدرا در پاسخ به سوژه ثبت شده "لزوم ورود مدعی‌العموم به هزینه‌های شرکت عمران شهر صدرا" در سامانه فارس‌من گفت: شرکت عمران صدرا در چند سال گذشته بر اساس یک برنامه راهبردی و سند چشم‌انداز ۱۴۱۵ شهر صدرا(CDS) یک حرکت منسجم، منطقی و علمی را برای ارتقاء شاخص‌های کیفیت زندگی در شهر صدرا آغاز کرده است.

خلیل حاجی‌پور افزود: تمامی پروژه ها بر اساس برنامه بودجه سالیانه و در راستای سیاست‌های ابلاغی مجمع عمومی شرکت عمران شهر صدرا و وزارت راه و شهرسازی بوده و متاسفانه از زمان تاسیس شهرداری در سال ۸۹ تا به امروز به دلیل عدم درک درست متولیان مدیریت شهری در دوره های مختلف از قانون و سیاست شهرهای جدید و همچنین ساختار ناکارآمد، توسعه نیافته و به صورت غیرعلمی هزینه های زیادی به شهر صدرا تحمیل شده و به نظر می رسد در این خصوص باید تدبیر جدی و اساسی پیش بینی شود.

وی با بیان اینکه فقدان جامع‌نگری و ضعف در مدیریت هماهنگ و یکپارچه به نظر چالش اصلی است، ادامه داد: شرکت عمران شهر صدرا یک دستگاه دولتی است که تحت نظارت دستگاه‌های مختلف از جمله دیوان محاسبات، سازمان بازرسی و حسابرسی بوده و شفافیت بودجه و عملکرد یکی از ویژگی‌های شاخص این دستگاه در سال‌های اخیر بوده است.

معاون عمرانی استاندار فارس نیز در این باره اظهار داشت: فلسفه شکل‌گیری صدرا بر اساس پیش‌بینی اسکان جمعیتی بوده است که در این منطقه ساکن می‌شوند.

محمود رضایی کوچی با اشاره به اینکه در افق صدرا اسکان ۴۰۰ تا ۵۰۰ هزار نفر جمعیت پیش‌بینی شده است، گفت: کلیه خدمات زیربنایی و روبنایی باید برای این میزان جمعیت پیش‌بینی شود لذا از ابتدا بنا شد برای داشتن درآمد لازم، زمین‌های منابع طبیعی که در شهر صدرا موجود است توسط شرکت عمران فروخته شده و برای تامین زیربنا مورد استفاده قرار گیرد.

وی با اشاره به رابطه درآمدهزینه‌ای در شهر صدرا گفت: در این راستا بخشی از درآمدها در همانجا هزینه می‌شود و با توجه به رشد شتابان صدرا و افزایش مهاجرت به این شهر جدید، همچنین استقرار مسکن مهر و مسکن ملی رشد جمعیت با سرعت بیشتری صورت گیرد که همه این جمعیت نیازمند امکانات و در نتیجه درآمد است که باید از طریق فزوش زمین ها تامین شود.

انتهای پیام/ ن

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول