اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

بسته خبری پلیس مازندران|کشف ۱۷ کیلو تریاک در شهرهای نوشهر، نور و میاندورود

بیش از ۱۷ کیلو تریاک در شهرهای نوشهر، میاندورود و نور کشف و دو قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شدند.

بسته خبری پلیس مازندران|کشف ۱۷ کیلو تریاک در شهرهای نوشهر، نور و میاندورود

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، صدرا عبدی جانشین فرمانده انتظامی نوشهر اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر حمل موادمخدر توسط یکی از سوداگران مرگ از استان‌های هم‌جوار، موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی متهم را در یکی از محورهای ورودی شهرستان شناسایی و طی یک عملیات غافل‌گیرانه دستگیر کردند.

عبدی از کشف هشت کیلو تریاک در بازرسی از ساک دستی متهم که به‌صورت حرفه‌ای جاساز شده بود خبر داد و تصریح کرد: متهم پس از دستگیری با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

*کشف ۷ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک در نور 

 داداش‌تبار فرمانده انتظامی شهرستان نور نیز اضافه کرد: ماموران انتظامی در پی دریافت خبری مبنی بر قاچاق مواد مخدر توسط یکی از سوداگران مرگ، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران انتظامی در پی تلاش بی‌وقفه با انجام اقدامات اطلاعاتی مخفیگاه متهم را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی در بازرسی دقیق از آن ۷ کیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف کردند.

داداش تبار در ادامه از دستگیری یک سوداگر مرگ خبر داد و تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده و معرفی به دادسرا به دستور مرجع قضایی به زندان معرفی شد.

* کشف ۲ کیلو تریاک در میاندورود

در ادامه وحید محمدی جانشین انتظامی شهرستان میاندورود بیان کرد: ماموران انتظامی این شهرستان در پی دریافت خبری مبنی بر تهیه و توزیع مواد مخدر توسط یکی از سوداگران مرگ،موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی خاطرنشان کرد: ماموران انتظامی در بازرسی از مخفیگاه متهم دو کیلو مواد مخدر از نوع تریاک را کشف کردند که پس از دستگیری پرونده برای متهم تشکیل و به مرجع قضایی معرفی شد.

محمدی اعتیاد به مواد مخدر مولد بسیاری از آسیب‌های اجتماعی دانست و تاکید کرد: شهروندان برای پیشگیری از این پدیده شوم در صورت اطلاع از هرگونه فرصت‌طلبی سوداگران مرگ موضوع را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/۸۶۰۴۸/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول