اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

حمایت از تولید موجب شکوفایی اقتصاد و بی‌اثری تحریم‌ها می‌شود

امام جمعه موقت سنندج گفت: حمایت از تولید و پشتیبانی از تولیدکننده موجب می‌شود که اقتصاد جامعه شکوفا و تحریم‌ها بی‌اثر شود.

حمایت از تولید موجب شکوفایی اقتصاد و بی‌اثری تحریم‌ها می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ماموستا اقبال بهمنی در خطبه‌های نماز جمعه سنندج اظهار کرد: پیام تغییر و تحولات شروع سال، تغییر در انسان‌ها و زندگی است.

وی به نام‌گذاری امسال با عنوان تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها از سوی مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: هر جامعه‌ای که بتواند روی پای خود بایستد و تولید داشته باشد می‌تواند پیشرفت کند و حرکت روبه جلو داشته باشد.

امام جمعه موقت سنندج تصریح کرد: حمایت از تولید و پشتیبانی از تولیدکننده موجب می‌شود اقتصاد جامعه شکوفا و تحریم‌ها بی‌اثر شود.

ماموستا بهمنی گفت: ایجاد شغل‌های جدید و رفع مهمترین مشکل یعنی بیکاری از دیگر پیامدهای پشتیبانی و مانع‌زدایی از تولید خواهد بود.

وی در ادامه به ماه شعبان و برکات این ماه هم گریزی زد و گفت: 15 شعبان یا همان نیمه شعبان که احادیث متعددی در مورد آن وجود دارد از یوم‌الله‌های بسیار پربرکت است.

امام جمعه موقت سنندج اضافه کرد: پیامبر مکرم اسلام در این شب بسیار عبادت می‌کردند چرا که خداوند در این شب برسر مومنین تجلی و رحمت خود را به مومنین جاری و گناه آنان را می‌بخشد.

وی اذعان کرد: کسانی که اهل کینه و حسادت هستند خداوند در این شب به آنها مهلت عطا می‌فرماید که به درگاه احدیت بازگردند.

ماموستا بهمنی افزود: از گذشته تا به امروز بزرگان اهل سنت 15 شعبان را روزه می‌گرفتند و شب آن را به تلاوت قرآن و نماز و عبادت سپری کرده‌اند و از آن به عنوان یکی از بزرگترین ایام‌الله‌ها نام می‌برند.

وی خاطرنشان کرد: اهل تشیع معتقد هستند که حضرت مهدی در این روز متولد شده است اما اهل سنت و جماعت معتقد هستیم که حضرت مهدی در آخر زمان به دنیا می‌آید و احادیث متعددی در این باره داریم.

وی اضافه کرد: حضرت پیامبر می‌فرمایند خداوند از اهل بیت من انسانی را هم‌نام من به زمین می‌فرستد تا زمین را از ظلم و فساد نجات دهد.

امام جمعه موقت سنندج خاطرنشان کرد: ام‌سلمه دیگر همسر پیامبر می‌فرماید که حضرت مهدی از اولاد حضرت فاطمه(س) است و در مورد آمدن آن خبر می‌دهد.

وی اظهار داشت: حضرت مهدی انسان بزرگی است که از نسل حضرت حسن(ع) اولاد حضرت علی(ع) است که به گفته بزرگان اهل سنت نمونه آن در دنیا کمتر دیده شده است.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول