اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

تحقق شعار سال نیازمند تلاش انقلابی است

امام جمعه سلطانیه با بیان اینکه انتخاب شعار سال بنام تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها نشانگر این است که فعالیت‌های صورت گرفته در مورد تولید مقبول بوده و در این دولت هم کارهای قابل قبولی انجام شده ولی مطلوب نبوده و بین مقبول و مطلوب فاصله زیادی وجود دارد، گفت: شعار سال ۱۴۰۰ بجای کلان و‌ کلی، عملیاتی و کاربردی است و هم باید از تولید حمایت شود و هم موانع تولید برطرف شود و لذا تحقق شعار سال نیازمند تلاش انقلابی است.

تحقق شعار سال نیازمند تلاش انقلابی است

به گزارش خبرگزاری فارس زنجان، حجت‌الاسلام سید عمران حسینی نسب ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه سلطانیه با توصیه به رعایت تقوای الهی و ترک گناه و معصیت اظهار کرد: عید زمین روزی است که یک دور به دور خورشید حرکت کرده و به کمال رسیده ولی عید واقعی انسان روزی است که در مدار و مسیر خورشید حقیقی یعنی ولایت حرکت کند تا به کمال برسد.

امام جمعه سلطانیه با بیان اینکه ولیِّ ما، صاحب ما، پناه ما شیعیان مهدی موعود امام زمان حضرت ولیِّ‌عصر(عج) است و ۱۱۸۷ سال از ولادت و ۱۱۸۲ سال از امامت آن حضرت می‌گذرد و منتظران ظهورش به وعده الهی امیدوارند و معتقدند که روز موعود خواهد رسید و امام زمان (عج) از پرده غیبت بیرون خواهد آمد، افزود: حکومت صالحان بر جهان و نسیم عدل و عدالت از وعده حتمی الهی است که با دست قدرتمند امام زمان(عج) محقق خواهد شد.

وی با تبریک نیمه شعبان سالروز ولادت حضرت امام زمان (عج) و با بیان اینکه امسال ما مزیّن به دو نیمه شعبان است، روز سربازان گمنام امام زمان (عج) را گرامی داشت و با تجلیل از مجاهدت سربازان گمنام در وزارت اطلاعات گفت: امنیت و آرامش ایران اسلامی مرهون مجاهدتِ مجاهدان خاموش در سایه عنایت امام زمان (عج) است.

حسینی نسب با گرامیداشت ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی و رأی بیش از ۹۸ درصد مردم به جمهوری اسلامی و با تصریح به اینکه ۱۲ فروردین ثمره مبارزات مردم انقلابی است، با تاکید بر اینکه تعطیلات نوروزی نباید موجب شود که از این روز بسیار مهم غافل شویم، تصریح کرد: ۲۲ بهمن تبری از دشمنان و مستکبران و ۱۲ فروردین تولی به اسلام است که نماد آن جمهوری اسلامی است.

امام جمعه سلطانیه به تبیین شعار سال پرداخت و با بیان اینکه شعار سال ۱۴۰۰ هم همچون شعار سال‌های ۹۸ و ۹۹ با موضوع تولید نام‌گذاری شد و مثل 10 سال گذشته به مسئله اقتصاد تاکید دارد، افزود: نام‌گذاری شعار سال‌ها با تکیه بر اقتصاد بیانگر این است که اقتصاد کشور و معیشت مردم دغدغه مقام معظم رهبری است.

وی با بیان اینکه انتخاب شعار سال بنام تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها نشانگر این است که فعالیت‌های صورت گرفته در مورد تولید مقبول بوده و در این دولت هم کارهای قابل قبولی انجام شده ولی مطلوب نبوده و بین مقبول و مطلوب فاصله زیادی وجود دارد، افزود: شعار سال ۱۴۰۰ بجای کلان و‌ کلی، عملیاتی و کاربردی است و هم باید از تولید حمایت شود و هم موانع تولید برطرف شود و لذا تحقق شعار سال نیازمند تلاش انقلابی است.

حسینی نسب با اشاره به اهمیت و ثمرات رفع موانع تولید تصریح کرد: مانع زدایی از تولید زمینه ساز جهش تولید است که دستاوردهای مهمی برای اقتصاد کشور و معیشت مردم خواهد داشت.

انتهای پیام/73002/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول