اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

پرتقال شب عید در یاسوج همچنان نایاب/لزوم نظارت جدی بر توزیع از سوی متولیان

هر چند نسبت به سالهای گذشته به صورت گسترده تر میوه شب عید در بازار توزیع می شود اما نحوه توزیع پرتقال در بازار همچنان جای ابهام و سوال دارد.

پرتقال شب عید در یاسوج همچنان نایاب/لزوم نظارت جدی بر توزیع از سوی متولیان

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج توزیع میوه شب عید در سالهای اخیر موجب شده تا مردم دغدغه کمتری برای تهیه میوه در در این ایام از سال داشته باشند.

البته در صورتی که بازار به خوبی مورد پایش و رصد قرار می گرفت و نظارت و بازرسی بر بازار با سهل انگاری و عادی انگاری روبرو نمی شد نیازی به چنین اقدامی نبود اما در همه سال های اخیر نشان داده شده که دولت ها نظارت قوی و جدی بر بازار ندارند.

در استان کهگیلویه و بویراحمد نیز وضعیت قیمت ها در بازار میوه در سال گذشته با توجه به سطح درآمدی مردم استان رضایت بخش نبود و سرانه استفاده از میوه در استان بسیار پایین بود.

استانی که تولیدات باغی فراوانی دارد و علاوه بر خود استان قادر به تامین سیب و پرتقال چند استان دیگر نیز هست استانی که در یک قلم سالانه توان تولید 150 هزار تن سیب درختی را دارد و باغات مرکبات بسیاری نیز در مناطق گرمسیری با تولید چندین ده هزار تنی دارد.

به گزارش فارس صحبت امروز در مورد توزیع میوه شب عید در استان است که هر چند نسبت به سالهای گذشته به صورت گسترده تر میوه شب عید در بازار توزیع می شود اما نحوه توزیع پرتقال در بازار همچنان جای ابهام و سوال دارد.

بسیاری از مراجعه کنندگان به مباشرین توزیع میوه برای خرید پرتقال با دست خالی بازگشته اند هر چند پرتقال نسبت به سیب مشتری و متقاضی بیشتری دارد اما نبود پرتقال در محل های توزیع در هر ساعت از روز خود گواهی بر توزیع نامتوازن سیب و پرتقال شب عید است.

انتهای پیام/82009

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول