اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

صبر گنبدی‌ها مانع از سوءاستفاده ضدانقلاب شد/ دستگاه قضایی در کوتاه‌ترین زمان ممکن فرد خاطی را مجازات می‌کند

استاندار گلستان با بیان اینکه دستگاه قضایی در کوتاه‌ترین زمان ممکن فرد خاطی را مجازات می‌کند، گفت: صبر مردم گنبدکاووس مانع از سوءاستفاده ضدانقلاب شد.

صبر گنبدی‌ها مانع از سوءاستفاده ضدانقلاب شد/ دستگاه قضایی در کوتاه‌ترین زمان ممکن فرد خاطی را مجازات می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گلستان، هادی حق شناس امروز پنج شنبه پنج فروردین با حضور در فرمانداری شهرستان گنبدکاووس و با حضور امان‌قلیچ‌ شادمهر نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی امامان جمعه و فرماندار شهرستان با اشاره به حادثه تلخ شهرستان گنبدکاووس اظهار کرد: حادثه «سد گلستان» حادثه‌ای تلخ بود و دستگاه قضایی در کوتاه‌ترین زمان ممکن حکم فرد خاطی را صادر خواهد کرد تا متخلف مطابق قانون مجازات شود.

* تمام دستگاه‌های مسوول از ابتدا به پرونده حادثه تلخ شهرستان گنبدکاووس ورود کردند

وی تصریح کرد: حادثه سد گلستان و تعرض به دو کودک معصوم حادثه‌ای تلخ بود که خوشبختانه تمام دستگاه‌های مسوول از ابتدا به پرونده ورود کردند و انشاالله دستگاه قضایی مطابق قانون فرد خاطی را مجازات خواهد کرد.

حق‌شناس افزود: از بزرگان و مسوولان گنبدکاووس و به ویژه جوانان گنبدی به واسطه صبر و تحمل تشکر می‌کنم که اجازه ندادند ضدانقلاب از این حادثه تلخ سوءاستفاده کند.

استاندار گلستان یادآور شد: خوشبختانه همراهی تمام دستگاه به‌گونه‌ای است که اجازه نخواهیم داد رسانه‌های بیگانه خدشه‌ای به وحدت استان وارد کنند.

انتهای پیام/2307/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول