اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

فوت ۳۹ نفر در تصادفات ۹ روز گذشته در کرمان

طی ۹ روز گذشته ۳۹ نفر در استان کرمان بر اثر تصادفات جان خود را از دست دادند.

فوت ۳۹ نفر در تصادفات ۹ روز گذشته در کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از مرکز هدایت عملیات بحران دانشگاه علوم پزشکی کرمان، در طرح سلامت نوروزی از ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه ۲۷ اسفندماه ۹۹ تا ۷ و ۳۰ دقیقه ۵ فروردین ۱۴۰۰ تعداد ۳۹ نفر در تصادفات در استان کرمان کشته شدند و ۸۷ نفر فوتی غیرتصادفی در استان رقم خورده که ۱۰ نفر ناشی از کرونا بوده است.

طی این مدت مصدومان تصادفی انتقال یافته توسط اورژانس ۹۳۳ نفر و بیماران غیر تصادفی درمان شده در محل یک‌هزار و ۲۸۹ نفر  و  مصدومان تصادفی درمان شده در محل حادثه ۲۱۷ نفر، همچنین بیماران غیر تصادفی انتقال یافته توسط اورژانس یک‌هزار و ۵۷۲ نفر بودند.

تعداد بازدید از بیمارستان‌ها و پایگاه‌های اورژانس پیش بیمارستانی ۲۴۸ مورد و ۵۳ هزار و ۲۷۷ مراجعه به بیمارستان‌ها بوده که ۴۶ هزار و ۲۷۸ مورد درمان سرپایی صورت گرفته و  بیماران منتقل شده به بخش‌های ویژه ۳۵۰ نفر و بیماران منتقل شده از اورژانس به بخش‌های عادی ۲ هزار و ۳۹۶ نفر بوده است.

 در مدت یادشده ۶۱۰ نوزاد متولد شده و یک‌هزار و ۹۵ مورد عمل جراحی اورژانسی و یک‌هزار و ۷۸ عمل غیراورژانسی انجام شده و ۲۸۴ مورد اعزام بین بیمارستانی صورت گرفته است.

 موارد احیاء موفق در این مدت ۲۱ نفر و تعداد بازدیدهای بهداشتی  ۱۳ هزار و ۸۲ مورد بوده که ۴ تن و ۲۴۹ کیلوگرم مواد غذایی فاسد جمع‌آوری شده است و ۳۷ مورد امکنه متخلف نیز پلمب شدند.

 انتهای پیام/۳۳۸۸/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول