اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

رئیس جامعه هتلداران: کرونا 15 هزار میلیارد تومان به مراکز اقامتی ایران خسارت زد

رئیس جامعه هتلداران ایران، گفت: طی سال گذشته با اوج‌گیری شیوع کرونا فعالیت هتل‌ها به حداقل‌ترین حالت کاهش یافت، بطوری که مراکز اقامتی رسمی کشور بالغ بر ۱۵ هزار میلیارد تومان خسارات اقتصادی را متحمل شدند.

رئیس جامعه هتلداران: کرونا 15 هزار میلیارد تومان به مراکز اقامتی ایران خسارت زد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، جمشید حمزه زاده امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: آذربایجان شرقی از جمله استان‌های پیشرو در عرصه هتلداری کشور است که همه‌ساله با به‌روزرسانی خدمات و امکانات هتل‌ها بستر لازم برای رفاه بیشتر مسافران خود را فراهم می‌کند.

وی با اشاره به اینکه طی سال گذشته هتل‌های کشور بر اثر شیوع کرونا متحمل مشکلات اقتصادی متعددی شدند، ادامه داد: طی سال گذشته با اوج‌گیری شیوع کرونا فعالیت هتل‌ها به حداقل‌ترین حالت کاهش یافت، بطوریکه مراکز اقامتی رسمی کشور بالغ بر ۱۵ هزار میلیارد تومان خسارات اقتصادی را متحمل شدند، وزیر میراث‌فرهنگی کشور طی یک سال گذشته در تلاش بر حمایت از فعالان این حوزه بوده تا با فراهم‌سازی زمینه لازم فعالیت مجدد این عرصه پویا را تسهیل بخشد.

رئیس جامعه هتلداران ایران با بیان اینکه هتل‌های آذربایجان شرقی همچون سایر هتل‌های کشور با آمادگی کامل در ایام نوروز به فعالیت خود ادامه می‌دهند، گفت: با توجه به شرایط ویژه کرونایی، هتل‌های استان با اجرای تمام پروتکل‌های بهداشتی با ظرفیت محدود فعالیت خود را تداوم می‌بخشند و در صورت ورود مسافران بیشتر با حفظ شرایط بهداشتی لازم، امکان پذیرش آن‌ها را دارد تا از استقرار مسافران در اماکن غیررسمی جلوگیری شود.

حمزه زاده اظهار داشت: در راستای اعتمادبخشی به مردم و مسافران محترم نظارت‌های ویژه از هتل‌های استان توسط اکیپ‌های نظارتی اداره‌کل میراث‌فرهنگی و همچنین کمیته‌های مشترک مقابله با کرونا در حال انجام است، همچنین به‌صورت مستمر کارکنان هتل‌ها مورد کنترل بهداشتی قرار می‌گیرند تا در صورت مشاهده هرگونه علائم احتمالی از شیوع آن در محل جلوگیری شود.

انتهای پیام/60012

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول