اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

برگزاری احیای شب نیمه شعبان در حرم حضرت معصومه(س)

مراسم احیای نیمه شعبان با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسین مؤمنی، شعرخوانی سید حمیدرضا برقعی و مناجات‌خوانی و قرائت دعای کمیل با نوای میثم مطیعی در حرم مطهر بانوی کرامت برگزار می‌شود.

برگزاری احیای شب نیمه شعبان در حرم حضرت معصومه(س)

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مراسم احیای نیمه شعبان یکشنبه هفته آینده هشتم فروردین‌‌ماه با حضور زائران و مجاوران در حرم بانوی کرامت برگزار می‌شود.

سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید حسین مؤمنی استاد حوزه علمیه قم، قرائت قرآن توسط حسین یزدان پناه و شعرخوانی سید حمیدرضا برقعی و مناجات‌خوانی و قرائت دعای کمیل با نوای میثم مطیعی از دیگر برنامه‌های مراسم احیای نیمه شعبان در حرم بانوی کرامت است.

همچنین، این مراسم با حضور محدود زائران و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شده و به‌صورت زنده نیز از شبکه سه سیما و صفحات اختصاصی آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) در شبکه‌های اجتماعی به نشانی astanqom@ پخش خواهد شد.

از جمله شب‌های پر برکت و با فیض ماه شعبان، شب پرفضیلت نیمه شعبان است که همانند شب قدر ارزش‌های معنوی زیادی دارد و در این شب پرداختن به عبادت و تضرع در درگاه الهی از ثواب ویژه برخوردار است.

انتهای پیام/78023

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول