اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

اهتمام ویژه‌ خادمان حرم حضرت معصومه(س) به رعایت دستورالعمل‌ها

مدیر بهداشت و درمان حرم کریمه اهل‌بیت(س) بر لزوم همراه داشتن مهر، جانماز و کتب ادعیه برای تشرف به حرم مطهر تاکید کرد و گفت: خادمان حرم مطهر تأکید بر سه اصل، استفاده از ماسک، رعایت فاصله فیزیکی و رعایت بهداشت فردی میزبان زائرین گرامی هستند.

اهتمام ویژه‌ خادمان حرم حضرت معصومه(س) به رعایت دستورالعمل‌ها

مهدی عباسیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: آموزش خادمان برای رعایت بیشتر شیوه‌نامه‌های بهداشتی و ارائه تذکرات لازم در این حوزه به زائران، برای نوروز ۱۴۰۰ به‌صورت ویژه مورد توجه قرارگرفته است.

وی اضافه کرد: در ایام نوروز ۱۴۰۰ در اماکن مختلف حرم با توجه به حضور زائران، ضدعفونی، شستشوی فرش‌ها، نرده‌گذاری با حساسیت بیشتری انجام می‌شود و بر اساس شیوه‌نامه‌های بهداشتی، علامت‌گذاری فرش‌ها و نظارت مستمر انجام و خادمان حرم مطهر توصیه‌های بهداشتی لازم را به زائران یادآور می‌شوند.

مدیر بهداشت و درمان حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) تأکید کرد: با توجه به بروز بیماری کرونا و شرایطی زیستی که به وجود آمده است تقاضا داریم زائرین نسبت به استفاده از ماسک و رعایت فاصله 1.5 متری با یکدیگر، اهتمام ویژه داشته باشند.

وی اظهار کرد: زائران در حد امکان سعی کنند به هنگام مشرف شدن به حرم بانوی کرامت وسایل شخصی از قبیل مهر، جانماز و کتب ادعیه به همراه داشته باشند.

عباسیان در پایان گفت: خادمان حرم مطهر نیز با تأکید بر سه اصل، استفاده از ماسک ، رعایت فاصله فیزیکی، و رعایت بهداشت فردی در راستای رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، میزبان زائرین گرامی هستند.

وی از تلاش خادمان درمانگاه کریمه اهل‌بیت(س) در راستای خدمت‌رسانی به بیماران یاد کرد و افزود: حضور پزشکان و کادر درمان با تجربه و توانمند در دارالشفا، موجب استقبال مراجعان به درمانگاه شده است و خادمان حرم در حد توان برای گسترش خدمات درمانی این مجموعه تلاش خواهند کرد.

انتهای پیام/78023

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول