اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

روند احداث سد تنگ سرخ کُند است/آبرسانی به مرکز کهگیلویه و بویراحمد با تانکر

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: سد تنگ سرخ تامین کننده آب یاسوج و شیراز است اما روند احداث سد تنگ سرخ به کندی پیش می‌رود.

روند احداث سد تنگ سرخ کُند است/آبرسانی به مرکز کهگیلویه و بویراحمد با تانکر

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج،  حسین کلانتری در  نشست ستاد اقتصاد مقاومتی از معرفی کهگیلویه و بویراحمد به عنوان استان سبز کشور خبر داد و گفت: با گازرسانی به همه مناطق استان، به عنوان استان سبز کشور معرفی خواهیم شد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به نصب ۲۰ ایستگاه برای برخورداری مناطق مختلف استان از اینترنت افزود : با نصب ۲۰ ایستگاه، تا اردیبهشت ۱۴۰۰ تمام روستاهای بالای ۲۰ خانوار تحت پوشش اینترنت قرار می‌گیرند.

وی به موفقیت‌های اخیر دانشگاه یاسوج اشاره  و  در خصوص پروژه مهم پاتاوه_ دهدشت گفت:  پروژه پاتاوه _دهدشت خیلی طولانی شده که امیدواریم تا پایان اردیبهشت و اوایل خرداد با جذب اعتبارات به  بهره‌برداری برسد.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد  با اشاره به تعریض جاده اصفهان گفت: پاتاوه _ دهدشت، بابا میدان به سمیرم و جاده یاسوج به شیراز پروژه‌های مهم جاده‌سازی هستند  که آماده استفاده از ماده ۵۶ برای این پروژه‌ها هستیم.

کلانتری بیان کرد: سد تنگ سرخ تامین کننده آب شرب دو مرکز استان یاسوج و شیراز است اما پیشرفت سد  کند است بانک‌های عامل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی آماده مشارکت در سد از محل ماده ۵۶ هستند.

استاندار  کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به ضرورت تسریع در سد تنگ سرخ گفت: اگر به خشکسالی برخوردیم باید مرکز استان را با  تانکر آبرسانی کنیم.

وی با اشاره به استفاده از  ماده ۲۳ و ۵۶ برای تامین اعتبارات سدها گفت: اعتبارات سد سقاوه و امامزاده جعفر از طریق این دو ماه تامین می‌شود.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول