اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

لغو طرح زوج و فرد تا پایان طرح نوروزی در اصفهان

رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: به منظور رعایت حقوق شهروندان طرح زوج و فرد تا پایان تعطیلات نوروز یعنی تا روز چهاردهم فروردین ماه لغو شد.

لغو طرح زوج و فرد تا پایان طرح نوروزی در اصفهان

محمدرضا محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با بیان اینکه به منظور حفظ سلامت خود و دیگر شهروندان از سفرهای غیر ضروری در سایر معابر درون شهر پرهیز کنیم، اظهار داشت: با هماهنگی به عمل آمده با ستاد مدیریت مبارزه با کرونا استان اصفهان و با توجه به روانی ترافیک در هسته مرکزی کلان شهر اصفهان و به منظور رعایت حقوق شهروندان طرح زوج و فرد تا پایان تعطیلات نوروز یعنی تا روز چهاردهم فروردین ماه لغو شد.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان با اشاره به شناسایی خودروهای پلاک مخدوش افزود: کسانی که پلاک خودرو را دستکاری می‌کنند، حقوق دیگر شهروندان را تضییع می‌کنند، چرا که ممکن است برای دیگران جریمه ناحق ثبت شود.

وی بیان کرد: پلیس با استفاده از بازرسان افتخاری نامحسوس و مورد وثوق در راستای احقاق حقوق شهروندی نسبت به شناسایی، احضار و برخورد قانونی رانندگان متخلف اقدام می‌کند.

محمدی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به تعطیلی مراکز تعویض پلاک تا هفتم فروردین ماه گفت: مراکز تعویض پلاک و دفاتر خدمات شماره‌گذاری استان تا صبح هفتم فروردین ماه تعطیل هستند.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند با مراجعه به سایت اینترنتی راهور rahvar120.ir نسبت به رزرو و دریافت نوبت برای روزهای آینده اقدام کنند.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/ع۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول