اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

سیستم خشک بروکراسی اداری سد راه پویایی تولید است/ تولید با اقتصاد و معیشت مردم ارتباط مستقیم دارد

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی گفت: حساسیت و تمرکز مقام معظم رهبری بر حوزه تولید به دلیل ارتباط مستقیم آن با اقتصاد و معیشت مردم است.

سیستم خشک بروکراسی اداری سد راه پویایی تولید است/ تولید با اقتصاد و معیشت مردم ارتباط مستقیم دارد

امان‌قلیچ شادمهر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گنبدکاووس اظهار کرد: در چندین سال گذشته رهبر معظم انقلاب با انتخاب شعارهایی در حوزه تولید حساسیت موضوع را نشان داده و دغدغه خود را در این راستا ابراز کردند.

* در گلستان که به دلیل مشکلات خاص سرمایه‌گریز بوده باید تسهیل‌گری، ریل‌گذاری در راستای پشتیبانی صورت گیرد
وی تصریح کرد: تولید با اقتصاد کشور و معیشت مردم ارتباط مستقیم داشته و این امر سبب ایجاد دغدغه در مقام معظم رهبری شده است.
نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی عدم موفقیت در جهش تولید و مسائل ابن حوزه را بودن موانع تولید دانست و گفت: رهبر معظم انقلاب به مقوله مهم موانع در امر تولید اشاره خوبی داشتند و عدم موفقیت نسبی کشور در حوزه جهش تولید در واقع به‌خاطر همین موانع بوده است.
وی ادامه داد: در استان هایی مانند گلستان که به دلیل مشکلات خاص سرمایه‌گریز بوده باید تسهیل‌گری، ریل‌گذاری در راستای پشتیبانی صورت گرفته و با بخشی‌نگری دستگاه‌های اجرایی همکاری لازم در این راستا را داشته باشند.

* تمام نهادها و دستگاه‌ها حتی نهادهای سیاسی و فرهنگی باید در این مسیر تولید گام بردارند/ سیستم خشک بروکراسی اداری سد راه پویایی تولید است
شادمهر تمام نهادهای فرهنگی و سیاسی را ملزم به پشتیبانی و همکاری در راستای تولید برشمرد و گفت: در مسیر تولید تنها دستگاه‌های اجرایی مرتبط ملزم به پشتیبانی و همکاری نبوده و تمام نهادها و دستگاه‌ها حتی نهادهای سیاسی و فرهنگی باید در این مسیر گام بردارند.
وی سیستم خشک بروکراسی اداری را مهمترین مانع در امر تولید دانست و افزود: سیستم خشک بروکراسی اداری سد راه پویایی تولید بوده و در زمانی که چرخه تولید باید به‌‌حرکت در آید این سیستم مانع از تولید شده است.
انتهای پیام/2307

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول