اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز میلیاردی در ساری/ جزئیات ممنوعیت تردد در مازندران

فرمانده انتظامی مازندران از اجرای حکم قضایی تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز به‌دلیل تغییر کاربری غیرقانونی به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در ساری خبر داد.

تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز میلیاردی در ساری/ جزئیات ممنوعیت  تردد در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، سردار مرتضی میرزایی طی گفت‌وگویی از اجرای حکم قضایی تخریب ساخت‌وسازهای غیرمجاز به‌دلیل تغییر کاربری غیرقانونی به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در ساری خبر داد و  اظهار کرد: در پی کسب خبری از اداره جهاد کشاورزی شهرستان ساری مبنی بر اینکه فردی در اراضی کشاورزی خود واقع در منطقه فرح‌آباد اقدام به تغییر کاربری غیرقانونی زمین و ساخت غیرمجاز یک واحد ویلا به متراژ ۲۰۰متر مربع کرده است، موضوع در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

وی گفت: با بررسی‌های به عمل آمده و انجام اقدامات و تحقیقات پلیسی مراتب پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی اعلام و پس از سیر مراحل قانونی و قضایی حکم تخریب ساخت و ساز غیرمجاز از سوی دادگاه تجدید نظر استان صادر شده است.

فرمانده انتظامی استان مازندران اظهار کرد: با توجه به صدور حکم مراتب در دستور کار فرماندهی انتظامی شهرستان ساری و پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت و حکم صادره با حضور مسؤولان قضایی و نمایندگان جهاد کشاورزی و عوامل انتظامی اجرایی شده است.

میرزایی با تاکید بر رعایت قوانین و مقررات مرتبط با حوزه حفظ و حراست از منابع طبیعی و اراضی کشاورزی، از آمادگی پلیس برای برخورد با تخلفات و جرایم با همکاری دستگاه قضایی و دستگاه‌های متولی خبر داد.

کشف جعل و کلاهبرداری میلیاردی در شهرستان بابل

فرمانده انتظامی استان مازندران همچنین از دستگیری جاعلان و کلاهبرداران حرفه ای با ۳۰ میلیارد ریال کلاهبرداری در شهرستان بابل خبر داد.

میرزایی گفت: در پی وقوع چندین فقره جعل و کلاهبرداری و فروش مال غیر در سطح شهرستان بابل، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی اضافه کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، کارآگاهان و کارشناسان پلیس آگاهی موفق به شناسایی و دستگیری ۴ متهم به جعل مبایعه نامه و اسناد زمین و کلاهبرداری با فروش مال غیر شدند.

فرمانده انتظامی استان مازندران، افزود: با شناسایی متهمان و مخفیگاه این افراد، ماموران پلیس آگاهی شهرستان بابل با هماهنگی قضایی در عملیاتی ضربتی این افراد را دستگیر کردند.

میرزایی خاطر نشان کرد: متهمان در تحقیقات پلیس تاکنون به ۳۰ میلیارد ریال کلاهبرداری با جعل اسناد و مدارک زمین و فروش مال غیر در سطح شهرستان بابل اقرار کردند.

کشف ۲۰۵ کیلو حشیش در مازندران / انهدام باند تهیه وتوزیع موادمخدر

فرمانده انتظامی استان مازندران در ادامه از کشف ۲۰۵ کیلوگرم حشیش با توقیف ۴ دستگاه خودرو و انهدام باند تهیه وتوزیع موادمخدر در شهرستان بابل و آمل خبر داد.

 میرزایی گفت: در راستای مقابله بی امان با قاچاق موادمخدر و برخورد با باند های تهیه و توزیع موادمخدر در پی کسب خبری مبنی بر اینکه افرادی با چند دستگاه خودرو، قصد ورود موادمخدر به داخل استان مازندران را دارند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس مبارزه با موادمخدر استان قرار گرفت.

وی اضافه کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی،تحقیقات گسترده پلیسی و اشراف اطلاعاتی، متهمان به قاچاق موادمخدر که در قالب یک باند با چهار خودرو قصد ورود موادمخدر به داخل استان را داشتند، شناسایی شدند.

فرمانده انتظامی استان مازندران، اظهار کرد: با هماهنگی قضایی طی دو مرحله عملیات، ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر استان با همکاری پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان‌های بابل و آمل، چهار خودرو که در حال تردد در سطح این شهرستان‌ها بودند، توقیف و در بازرسی از آنان بیش از ۲۰۵ کیلوگرم حشیش کشف شده است.

 میرزایی از دستگیری چهار متهم از اعضای این باند تهیه و توزیع موادمخدر خبر داد و افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

اعمال محدودیت‌های کرونایی در تعطیلات نوروز

فرمانده انتظامی استان از اعمال محددیت‌های کرونایی در ایام تعطیلات نوروز ۱۴۰۰ در سطح استان خبر داد.

میرزایی با ضمن تبریک حلول سال نو به همشهریان و هموطنان با اشاره به شرایط کرونایی حاکم بر جامعه از اعمال محدودیت های کرونایی توسط پلیس در ایام تعطیلات نوروز ۱۴۰۰ در سطح استان خبر داد.

وی تصریح کرد: برابر تدابیر و تمهیدات ستاد مقابله با کرونا ورود خودروهای دارای پلاک غیربومی به شهرها و مناطق نارنجی و قرمز ممنوع است.

فرمانده انتظامی استان مازندران، اظهار کرد: خروج خودرو با پلاک غیربومی از مناطق قرمز و نارنجی ممنوع بوده و تردد شبانه از ساعت ۲۱  تا ۳ بامداد در کل مناطق ( قرمز، نارنجی، زرد و آبی ) ممنوع است.

میرزایی اضافه کرد: تغییر احتمالی در خصوص لغو تردد شبانه در مناطق زرد و آبی از طریق قرارگاه عملیاتی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

فرمانده انتظامی استان مازندران ضمن تاکید بر پرهیز از سفرهای غیرضروری در ایام نوروز به آن دسته از مسافرانی که مازندران را مقصد سفر خود انتخاب کرده اند، یادآور شد: با رعایت قانون و احترام به حقوق دیگران و رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حفظ شئونات اسلامی و اخلاقی، محیطی امن و سفری ایمن و خاطره انگیز را برای خود و دیگران به یادگار بگذارند.

میرزایی با اشاره به ممنوعیت برپایی چادر در بوستان‌ها، پارک‌ها و مراکز تفریحی در همه شهرها با رنگ قرمز، نارنجی، زرد و آبی، افزود: اقامت در کمپ‌های جنگلی همه شهرها با رنگ‌های قرمز، نارنجی، زرد و آبی نیز ممنوع است.

فرمانده انتظامی استان مازندران از ممانعت تردد خودروها و سرنشینان آنها که دارای تست مثبت کرونایی هستند از سوی پلیس برابر گزارش دانشگاه علوم پزشکی خبر داد و افزود: مسافرت این افراد در ایام قرنطینه که دارای تست مثبت کرونایی هستند، ممنوع بوده و برای آنان جریمه تعیین خواهد شد.

میرزایی خطاب به مسؤولان اجرایی در شهرستان‌های استان مازندران نیز تاکید کرد: از اسکان افراد در اماکن غیرمجاز که توسط قرارگاه عملیاتی تعیین می‌شود، خودداری کنند.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول