اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

قسمت اول شادمانه پخش شد/ دانش‌آموزان نظر دهند

قسمت اول «شادمانه»، ساعت 19 امروز یعنی اولین روز فروردین 1400 از شبکه «شاد» پخش شد اما نظر دانش‌آموزان درباره این برنامه چیست؟

قسمت اول شادمانه پخش شد/ دانش‌آموزان نظر دهند

به گزارش خبرنگار تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، قسمت اول «شادمانه»، ساعت 19 امروز یعنی اولین روز فروردین 1400 از شبکه «شاد» پخش شد. این اولین بار است که آموزش و پرورش چنین برنامه‌ای را در ایام عید آن هم در فضای مجازی تدارک دیده است.

بعد از ایجاد شبکه «شاد» و انتقال نحوه آموزش دانش‌آموزان در شرایط کرونا از کلاس درس فیزیکی به کلاس درس مجازی، مسؤولان وزارت آموزش و پرورش گاهی اوقات برنامه‌هایی را پیش‌بینی کرده بودند که می‌توان به برنامه شب یلدا اشاره کرد.

اما حالا برنامه «شادمانه» قرار است که در 15 شب برگزار شود. این برنامه به مدت یک ساعت است و آیتم‌های مختلفی مانند سرود، تئاتر، نوازندگی، خوانندگی و استندآپ دارد که همگی توسط دانش‌آموزان اجرا می‌شود.

دانش‌آموزان عزیز؛ اگر موفق به تماشای این برنامه نشدید هنوز فرصت هست و می‌توانید به کانال شادمانه در شبکه شاد مراجعه کنید و این برنامه را ببینید و نظرتان درباره این برنامه و آیتم‌های آن را بیان کنید. منتظر نظرات شما هستیم تا در بخش تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس منعکس کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول