اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

اهتمام دولت در تکمیل و اتصال راه‌آهن رشت - کاسپین در سال ۱۴۰۰

نماینده عالی دولت در گیلان یکی از مهم‌ترین اهداف دولت در گیلان را اتصال راه آهن رشت - کاسپین عنوان کرد و گفت: تکمیل هشت کیلومتر آزادراه باقیمانده از آزاد راه قزوین - رشت و اتصال راه آهن رشت - کاسپین از اهداف اصلی دولت در ماه‌های انتهایی خود در گیلان است.

اهتمام دولت در تکمیل و اتصال راه‌آهن رشت - کاسپین در سال ۱۴۰۰

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، ارسلان زارع امروز  به مناسب فرا رسیدن سال جدید و  در جمع خبرنگاران با بیان اینکه سال ۹۹ سالی بسیار ساخت برای مردم بوده است، اظهار کرد: در سال گذشته مردم به علت شیوع سنگین کرونا در گیلان سختی‌های بسیار زیادی را تحمل کرده و واحدهای تولیدی متعددی در گیلان به علت محدودیت‌های اعمال شده به سمت تعطیلی رفته و کارگران با دغدغه‌های بیشماری رو به رو شدند.

وی با قدردانی از زحمات کادر درمان در طی سال گذشته افرود: پرستاران و کادر درمانی در سال ۹۹ با تلاش‌های بی وقفه خود شیوع کرونا در کشور را و گیلان را کنترل و حتی تا پای جان‌خود از بیماران حمایت کردند.

استاندار گیلان با اذعان به اینکه فشارهای حداکثری استکبار علیه جمهوری اسلامی با شکست مواجه شده است، بیان کرد: مردم با فداکاری، از جان گذشتگی و تحمل فشارهای سخت اقتصادی و مقاومت بی شائبه خود استکبار را از اعمال فشار حداکثری به کشور نا امید کرده و به اذعان رئیس جمهور آمریکا فشارهای علیه ایران با شکست مواجه شده است.

زارع با تأکید بر تحقق برنامه‌های دولت در گیلان بیان کرد: با پیگیری و تلاش‌های صورت‌گرفته یک‌هزار و ۹۰۰ پروژه عمرانی با اعتبار هفت هزار میلیارد تومان به بهره‌برداری و همچنین ۴۲۰ واحد تولیدی به چرخه بازگشته و برنامه صادرات ۶۰۰ میلیون دلاری در گیلان محقق شده است.

وی یکی از مهم‌ترین اهداف دولت در گیلان را اتصال راه‌آهن رشت - کاسپین دانست و گفت: تکمیل هشت کیلومتر آزادراه باقیمانده از آزاد راه قزوین رشت و اتصال راه آهن رشت - کاسپین از اهداف اصلی دولت در ماه‌های انتهایی خود در گیلان است.

انتهای پیام/۳۳۸۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول