اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

استقرار خودروهای عملیاتی آتش‌نشانی قم در مراکز تجمع/ گشت‌زنی در رینگ حرم مطهر و مسجد جمکران

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم از استقرار خودروهای آتش‌نشانی در محورهای پیرامونی حرم مطهر و مسجد مقدس جمکران به منظور تامین ایمنی لحظات تحویل سال خبر داد.

استقرار خودروهای عملیاتی آتش‌نشانی قم در مراکز تجمع/ گشت‌زنی در رینگ حرم مطهر و مسجد جمکران

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حمید کریمی با اشاره به وظیفه سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی در برقراری ایمنی شهر اظهار داشت: به همین منظور استقرار خودروهای عملیاتی آتش‌نشانی در مراکزی که احتمال تجمع همشهریان و زائران وجود دارد، پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: با توجه به پروتکل‌های کرونایی مراکز زیارتی نباید برنامه خاص و تجمعی داشته باشد اما سازمان آتش نشانی استقرار خودروهایش را از ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه ظهر روز شنبه ۳۰ اسفند برنامه ریزی کرده تا لحظه تحویل سال ایمنی مردم حفظ شود.

به گفته سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم استقرار خودروهای عملیاتی سازمان آتش‌نشانی تا پایان مراسم‌های حضوری و یا مجازی این مراکز اتفاق خواهد افتاد.

وی افزود: استقرار خودروهای عملیاتی در ابتدای بلوار بهار، نزدیکی باب الجواد حرم مطهر، میدان معلم، ابتدای خیابان چهار مردان و پارکینگ شرقی حرم مطهر برنامه‌ریزی شده و گشت موتوری در اطراف رینگ حرم مطهر فعال خواهد بود.

کریمی ادامه داد: به منظور تامین ایمنی مسجد مقدس جمکران در لحظات تحویل سال هم استقرار خودروهای عملیاتی در میدان بقیه الله، بلوار انتظار و میدان آل یاسین پیش بینی شده و رینگ مسجد مقدس جمکران هم توسط اکیپ موتوری پوشش داده می‌شود.

وی گفت: با توجه به ترددهایی که از مسیرهای ورودی شهر قم صورت خواهد گرفت، در عوارضی نیز در صورت نیاز یک دستگاه خودروی عملیاتی آتش نشانی مستقر خواهد شد.

انتهای پیام/۷۸۰۲۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول