اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

مردم از سفرهای غیرضرور خودداری کنند

امام جمعه موقت بیرجند با تبریک ایاد شعبانیه و عید نوروز خطاب به مردم گفت: مردم عزیز با توجه به شرایط کرونا که در جامعه حکمفرماست از سفر‌های غیرضرور خودداری کنند.

مردم از سفرهای غیرضرور خودداری کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام محسن مشرفی ظهر امروز در آخرین نماز جمعه سال ۹۹ شهر بیرحند اظهار داشت: وضع سال ۹۹ شبیه به مثلثی با اضلاع کرونا، تشدید تحریم‌های دشمن و ضعف تدبیر بود که این مثلث شوم مردم را در اوضاع سختی از نظر اقتصادی قرار داده و مجبور به تحمل این شرایط شدند.

وی افزود: دشمن برای اینکه ما را از طرح‌های کلان و راهبردی منصرف کند از روش‌های مختلف و مدیریت رسانه‌ای استفاده می‌کند.

امام جمعه موقت بیرجند تصریح کرد: باید با عملیاتی‌سازی و بهره‌گیری از مفاهیم بلند دینی و قرآنی جلوی نقشه‌های دشمن را بگیریم.

مشرفی با تبریک ایاد شعبانیه و عید نوروز خطاب به مردم عنوان داشت: مردم عزیز با توجه به شرایط کرونا که در جامعه حکمفرماست از سفر‌های غیرضرور خودداری کنند.

وی به مناسبت ۲۹ اسفند سالروز ملی شدن صنعت نفت اشاره کرد و گفت: حکومت پهلوی درصدد بود که استخراج نفت را به دست شرکت‌های استعمارگر انگلیسی بسپارد، اما هدایت و راهنمایی‌های علما و حضور معنادار و ارزشمند مردم در صحنه، سبب شد این نقشه خنثی شود. 

وی با بیان اینکه در حال حاضر بهره‌ای که از نفت می‌بریم، کافی نیست، گفت: با مدنظر قرار دادن توصیه‌های رهبر معظم انقلاب در خصوص اقتصاد بدون نفت، باید با فعال کردن سایر ظرفیت‌های اقتصادی کشور، از این طلای با ارزش بیشترین بهره را ببریم.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول