اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

اقتصاد ایران انقلابى، در محاصره مثلث شوم« کرونا، تحریم و بی‌تدبیری بود

امام جمعه قیدار گفت: در سال ۹۹ اقتصاد ایران انقلابى، در محاصره مثلث شوم« کرونا» و «کم‌ تدبیرى » و« تحریم»بود و مردم صبور و شکیباى ایران اسلامى همزمان با این سه ضلع منحوس مقابله کردند و بزرگوارانه صبر و استقامت کردند.

اقتصاد ایران انقلابى، در محاصره مثلث شوم« کرونا، تحریم و بی‌تدبیری بود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام علی موسوی در خطبه‌های نماز جمعه شهر قیدار با تاکید بر فضیلت ماه شعبان در کنار رجب و رمضان اظهار کرد: از روایات استفاده مى‏‌شود که از بهترین دعاها و ذکرها در این ماه استغفار است.

امام جمعه قیدار با مرور حوادث و وقایع سال 99 گفت: سال ۹۹ به خاطر ویروس منحوس کرونا با دلشوره و غم و التهاب آغاز شد و تمام ابعاد زندگی و در حوزه‌های مختلف تاثیر گذاشت اما تاثیرش  در چند حوزه از جمله اقتصاد و معیشت، روابط اجتماعى و خانوادگى و در میدان انجام عبادات و مراسمات جمعى بیشتر بود.

وی با اشاره  به برگزاری همایش‌های متعدد در راستای کاهش مشکلات ناشی از شیوع کرونا افزود: در کنار صحنه‌‌هاى زیبای رزمایش‌هاى مواسات، فداکارى و مجاهدت‌های بى‌نظیر کادر بهداشت و درمان و خدمات پزشکى در مراکز درمانى کشور و حضور گروه‌هاى جهادى از طلاب و دانشجویان و به ویژه بسیجیان را داشتیم که صحنه‌های به یاد ماندنی در تاریخ از گذشت و ایثار و فداکاری آفریدند.

موسوی ادامه داد: در سال ۹۹ اقتصاد ایران انقلابى، در محاصره مثلث شوم« کرونا» و «کم‌ تدبیرى » و« تحریم»بود و مردم صبور و شکیباى ایران اسلامى همزمان با این سه ضلع منحوس مقابله کردند و بزرگوارانه صبر و استقامت کردند.

امام جمعه قیدار با بیان اینکه سال ۹۹ سال اوج‌گیرى تحریم ظالمانه دشمن و فشار حداکثرى آمریکا بود، تصریح کرد: قرار بود طبق نقشه آمریکا فشار حداکثرى اقتصادى به آشوب‌هاى اجتماعى و ناامنی‌ بیانجامد که تدبیر حکیمانه و هوشمندانه رهبر انقلاب اسلامى و مقاومت ملی ایرانیان موجب شد سال ۱۳۹۹ تبدیل به« سال شکست فشار حداکثرى آمریکا » شود.

وی به در پیش بودن انتخابات در بهار سال آینده اشاره کرد و گفت: انتخابات 28 خرداد 1400، برای غربیها بسیار مهم است، چراکه دشمن به این تحلیل رسیده که در این انتخابات، اگر جریان انقلابی پیروز شود، پازل اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران تکمیل خواهد شد از این رو دشمن دو راهبرد اصلی در این انتخابات دارد که یکی مشارکت حداقلی مردم و دیگری شکست جریان انقلاب و عدم تحقق «دولت جوان حزب‌ا‌‌للهی» است.

انتهای پیام/73004/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول