اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

تشکیل دولتی جوان و حزب الهی راه‌حل مشکلات کشور است

امام‌جمعه رودسر با اشاره به اینکه حل مشکلات کشور در تشکیل دولتی جوان، انقلابی و حزب الهی است، گفت: دشمن برای ناامید کردن مردم از نظام تلاش می‌کند تا مشارکتی صورت نگیرد.

تشکیل دولتی جوان و حزب الهی راه‌حل مشکلات کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از رودسر، حجت‌الاسلام‌والمسلمین تقی روحانی در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته رودسر در مسجد ملاامیرا با اشاره به بیماری منحوس کرونا در سال ۹۹ و از دست دادن هم‌وطنان زیادی براثر این بیماری اظهار کرد: دستگاه‌های زیادی برای کمک به مردم در مبارزه با کرونا وارد اقدام جدی شدند اما دستگاه‌هایی که در این ایام برای خدمت به مردم ضعیف عمل کردند سعی کنند شیوه مدیریتی خود را در سال جدید تغییر دهند.

وی با اشاره به دستاوردها بزرگ علمی نیروهای انقلابی و جوان در ساخت واکسن کرونا افزود: به‌رغم همه محدودیت‌ها و تحریم‌ها ساخت و تولید واکسن کرونا توسط متخصصان علمی کشورمان دنیا را مبهوت کرد.

امام‌جمعه رودسر با اشاره به اجرای کمک‌های کمک مؤمنانه مردم در رفع مشکلات معیشتی مردم تصریح کرد: درحالی‌که خود مردم گرفتار زندگی بودند اما به رهنمودهای رهبر انقلاب لبیک گفته و در اجرای رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه به نیازمندان جامعه سربلند شدند و این کمک‌ها تا زمانی که نیاز باشد ادامه می‌یابد.

وی با اشاره به افزایش بیش‌ازحد تورم و به‌هم‌ریختگی بازار براثر بی‌تدبیری و سوء مدیریت مدیران نالایق بیان کرد: آقایان مسؤول در مصاحبه‌های خود در خصوص بازار و وضعیت معیشتی مردم طوری صحبت می‌کنند که انگار اتفاقی نیفتاده و همه‌چیز سرجای خود هست.

 روحانی با اشاره به انتخابات شوراها و ثبت‌نام داوطلبان افزود: مردم در انتخاب افراد حساسیت بیشتری داشته باشند و به فردی رأی دهند که شعارهای انتخاباتی واقعیت تری داشته باشند.

وی حل مشکلات کشور را در تشکیل دولتی جوان، انقلابی و حزب الهی دانست و گفت: با توجه به تأکیدات رهبر معظم برای تشکیل دولت انقلابی و حزب الهی همه باید تلاش کنیم با حضوری گسترده در انتخابات ۱۴۰۰ برای سرنوشت خود تصمیم بگیریم هرچند دشمن برای ناامیدی مردم از نظام و حضور نیافتن آن‌ها در انتخابات تلاش خود را بکار می‌گیرد. 

امام‌جمعه رودسر با اشاره به اینکه مردم با حضور پرشور خود در انتخابات آینده مشت محکمی بر دهان دشمن خواهند زد، افزود: دشمن نمی‌خواهد که مشارکت مردمی صورت گیرد و دولت جوان انقلابی و جوان شکل گیرد.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول