اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

پژمان جمشیدی با یک فیلم جدید آمد/ «هفت روایت درباره عشق» به زوریخ رفت

«هفته‌ای یک‌بار آدم باش» با بازی پژمان جمشیدی و پژمان بازغی در سینماهای کشور روی پرده رفته است.

پژمان جمشیدی با یک فیلم جدید آمد/ «هفت روایت درباره عشق» به زوریخ رفت

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس، «هفته‌ای یک‌بار آدم باش» در کنار فیلم‌های «تکخال»، «لاله» و «خون شد» به اکران نوروزی سینماها پیوست.

این فیلم کمدی به کارگردانی شهرام شاه‌حسینی و تهیه‌کنندگی مستانه مهاجر، داستان رویارویی دو زوج با سبک زندگی متفاوت است که در این میان موقعیت‌های جالبی شکل می‌گیرد.

در «هفته‌ای یک‌بار آدم باش» پژمان جمشیدی، رعنا آزادی‌ور، پژمان بازغی، ساغر قناعت، علی استادی، شیرین یزدان‌بخش‌، هوشنگ رادی‌پور و ترنم کرمانیان بازی کرده‌اند.

 

در این فیلم، پیمان قاسم‌خانی در سمت مشاور فیلمنامه حضور دارد. او چندی پیش گفته بود: ما به این نتیجه رسیده‌ایم که کار روی زوج پژمان جمشیدی و سام درخشانی دیگر بس است و بهتر است ادامه نداشته باشد. الان هر دو خیلی پرطرفدار شده‌اند. پژمان که اصلا دیگر وقت سرخاراندن ندارد. سام هم پشت سر هم پیشنهاد دارد. اما خودشان هم باید بدانند چطور آن را خرج کنند که تاریخ مصرفشان تمام نشود. پژمان جمشدی هم در این باره گفته بود: شاید من و سام مدت‌ها فرصت بازی کنار هم را نداشته باشیم و سریال «خوب بد جلف» آخرین کار من و سام حداقل تا چند سال آینده باشد.

به نظر می‌رسد در فیلم سینمایی «هفته‌ای یک‌بار آدم باش»، پژمان بازغی جای سام درخشانی را گرفته است.

 

 

* حضور «هفت روایت درباره عشق» در جشنواره فیلم زوریخ
«هفت روایت درباره عشق» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی هوشنگ اللهیاری و بابک بهداد در بخش مسابقه جشنواره فیلم زوریخ شرکت دارد. هفتمین جشنواره فیلم‌های ایرانی زوریخ از ۲۷ می تا ۲ ژوئن ۲۰۲۱ در شهر زوریخ کشور سوییس برگزار می‌شود.

مریم رحیمی، فربد فرهنگ، آوا شریفی، محمد خاکساری، نعمت الله امیری، میلاد شجره، حلیمه نسیم امیری، فرزانه میدانی، رها مقدم، بهزاد فراهانی، محمد ابهری، افسانه حیدری، شهناز انوشیروانی، مرتضی حسینی، شبنم هاشمی حائری، فریبا شاهسوند، سحر آقاسی و هوشنگ الهیاری در این فیلم نقش‌آفرینی دارند.

«هفت روایت درباره عشق» محصول مشترک ایران و اتریش است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول