اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

انعقاد تفاهم‌نامه ۸ طرح اقتصادی خارجی به همت سمنانی‌ها

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان سمنان گفت: برگزاری ۱۱ جلسه خارجی از سوی این اداره کل در یک سال گذشته منجر به انعقاد تفاهم‌نامه هشت طرح اقتصادی خارجی به ارزش ۱۴ میلیون دلار شد.

انعقاد تفاهم‌نامه ۸ طرح اقتصادی خارجی به همت سمنانی‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، امیر خلیلی‌خواه عصر امروز در نشست صمیمی معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار سمنان با کارکنان اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان‌ سمنان در سالن جلسات این اداره کل اظهار کرد: اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان سمنان ۸۶ کارمند دارد که اکثر این افراد دارای مدارک تحصیلی عالیه هستند.

وی اضافه کرد: در یک سال گذشته ۱۲۷ هزار نامه‌نگاری از سوی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان سمنان در حوزه‌های مختلف انجام شد.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان سمنان با بیان اینکه یک‌هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان وصول مالیاتی از سوی اداره کل امور مالیاتی استان سمنان در سال جاری محقق شد، افزود: ۱۰۳ مورد املاک مازاد غیرمنقول دستگاه‌های اجرایی استان شناسایی و از این تعداد برای ۶۵ مورد مجوز فروش صادر شد.

خلیلی‌خواه بیان کرد: ۲۳ مورد از اموال مازاد غیرمنقول دستگاه‌های اجرایی استان سمنان به ارزش ۱۲۰ میلیارد تومان به فروش رسید که تاکنون ۱۱۰ میلیارد تومان اعتبار به استان سمنان برگشته است.

وی با بیان اینکه برگشت ۱۰ میلیارد تومان اعتبار باقیمانده پیگیری و تلاش می‌شود تا دو روز آینده این مبلغ به استان برگردد، اظهار کرد: ۱۱ جلسه خارجی از سوی اداره کل اقتصاد و دارایی استان سمنان در یک سال گذشته برگزار شد که منجر به انعقاد تفاهم‌نامه هشت طرح اقتصادی خارجی به ارزش ۱۴ میلیون دلار شده که تاکنون ۱.۸ میلیون دلار از این تفاهم‌نامه جذب شده است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان سمنان خاطرنشان کرد: در حوزه سهام عدالت ۵۵ درصد از مردم به میزان ۲۲۰ هزار نفر استان سمنان سجامی شدند و مجمع به‌زودی برگزار می‌شود.

جذب ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار خارج از مصوبات سفر در سمنان 

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان سمنان نیز در این جلسه بیان کرد: در یک سال گذشته بیش از ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار خارج از مصوبات سفر دولت در استان سمنان جذب شده است.

نادر مالکی ادامه داد: استان سمنان ازنظر شاخص رضایتمندی مردم از عملکرد دستگاه‌های اجرایی رتبه دوم کشور را کسب کرد که این آمار نشان‌دهنده رضایت مردم از دستگاه‌های اجرایی و کارکنان دولت دارد.

وی عنوان کرد: اگرچه با شرایط مطلوب فاصله زیادی وجود دارد؛ اما حرکت استان سمنان در جلب رضایت ارباب‌رجوع بسیار دارای اهمیت است.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول