اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

فدراسیون کشتی: به دنبال کسب سهمیه‌های باقیمانده المپیک هستیم

دبیر فدراسیون کشتی گفت: اولویت اصلی برنامه‌های کشتی معطوف به کسب سهمیه‌های باقیمانده‌ المپیک است.

فدراسیون کشتی: به دنبال کسب سهمیه‌های باقیمانده المپیک هستیم

دبیر فدراسیون کشتی کشور گفت: کلیه تیم‌های کشتی  فعالیت خود را جهت شرکت در مسابقات پیش رو ادامه می دهند و هم اکنون اردوهای ورزشی برای شرکت در مسابقات آینده نیز برگزار می شود و هیچ مشکلی در برنامه های فدراسیون وجود ندارد.

سیدجلال عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: البته باید توجه داشت که  اگر مسابقات سالانه کشتی در پنج رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان در بخش‌های آزاد و فرنگی و همچنین در بخش بانوان انجام شود، بودجه وزارت ورزش پاسخگوی آن‌ها نیست.

وی ادامه داد: با ارزیابی شرایط متوجه می‌شویم که برگزاری مسابقات سالانه و انجام امورات جاری رشته کشتی و با توجه به افزایش دلار، سالانه حدود ۶۰ الی ۷۰ میلیارد تومان نیاز دارد.

دبیر فدراسیون کشتی عنوان کرد: فدراسیون کشتی در طی یک‌سال اخیر با توجه به شیوع کرونا، زمان خود را صرف تقویت زیرساخت‌های کشتی کرد و خانه‌های کشتی شهید ابراهیم هادی و شهید صدرزاده بازسازی و مرمت شدند.

وی ادامه داد: در خانه کشتی ابراهیم هادی کشتی‌گیران بزرگسال که در حال آماده شدن برای المپیک هستند فعالیت دارند و خانه کشتی شهید صدرزاده نیز تا چند ماه آینده بازسازی کامل و افتتاح خواهد شد، این خانه کشتی جزء بهترین خانه کشتی‌های دنیا شناخته خواهد شد.

عسگری گفت: اردوهای رشته کشتی در حال برگزاری است و ششمین مرحله اردوها و مسابقات گزینشی و آسیایی در خانه کشتی شهید ابراهیم هادی در بخش آزاد و فرنگی انجام می‌شود.

وی در خصوص اعزام ورزشکاران به مسابقات پیش‌رو، افزود: تیم کشتی برای انجام مسابقات برون مرزی اوکراین اعزام شده واعزام کشتی‌گیران برای مسابقات ایتالیا نیز بنابه درخواست سرمربیان انجام شده است.

عسگری گفت: اولویت ما کسب سهمیه‌های باقیمانده است، سه سهمیه در بخش آزاد و سه سهمیه در بخش فرنگی که مسابقات گزینشی و مسابقات آسیایی قزاقستان را شامل می‌شود، بنا به درخواست‌های سرمربیان اعزام‌ها طبق برنامه انجام می‌شود.

دبیر فدراسیون کشتی در پایان با اشاره به برگزاری مسابقات جام تختی، گفت: رقابت‌های بین‌المللی جام تختی احتمالا در چابهار استان سیستان و بلوچستان در بخش کشتی آزاد و فرنگی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول