اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

ممنوعیت زیارت اهل قبور در دماوند/ اماکن گردشگری در نوروز ۱۴۰۰ تعطیل است

معاون سیاسی انتظامی فرمانداری شهرستان دماوند با بیان اینکه زیارت اهل قبور آخر سال در دماوند ممنوع است، گفت: تمام اماکن و مراکز گردشگری و تفریحی عمومی و خصوصی دماوند در نوروز ۱۴۰۰ تعطیل خواهد بود.

ممنوعیت زیارت اهل قبور در دماوند/ اماکن گردشگری در نوروز ۱۴۰۰ تعطیل است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از دماوند، ابوالفضل حلیم زمهریر، معاون سیاسی انتظامی فرماندار شهرستان دماوند صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به دستورالعمل ستاد مدیریت بیماری کرونا شهرستان دماوند اظهار کرد: به منظور حفظ سلامتی شهروندان و پیشگیری از انتشار ویروس منحوس کرونا، مراسم‌ زیارت اهل قبور در پنجشنبه و جمعه پایانی سال و روز تحویل سال نو در کلیه آرامستانها و امامزاده‌های سطح شهرستان دماوند ممنوع است.

وی گفت: به این منظور در روزهای مذکور شهرداری‌ها، هیئت ‌امنای آرامستان‌ها و دهیاران باید نسبت به بستن درب ورودی تمامی آرامستان‌های شهرستان اقدام کنند.

زمهریر بیان کرد: همچنین با توجه به شرایط شکننده کرونایی و به منظور پیشگیری از گسترش شیوع ویروس کرونا، در راستای حفظ سلامتی شهروندان در ایام تعطیلات نوروز، از ۲۸ اسفندماه ۹۹ لغایت ۱۵ فروردین ۱۴۰۰، تمام اماکن و مراکز گردشگری و تفریحی عمومی و خصوصی شهرستان از جمله مجموعه گردشگری چشمه اعلاء و کلیه مراکز بوم‌گردی تعطیل خواهد بود.

معاون سیاسی انتظامی فرمانداری شهرستان دماوند خاطرنشان کرد: اداره میراث فرهنگی و گردشگری، شهرداری‌ها و بخشداری ها بر اجرای دقیق این ممنوعیت نظارت مستمر خواهند داشت.

انتهای خبر/۶۷۰۶۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول