اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

70 پرونده طلاق در قرارگاه‌های تحول محلات بندر خمیر به صلح و سازش رسید

قرارگاه‌های تحول محلات در شهرستان بندرخمیر در یک ساله اخیر موفق به صلح و سازش در 70 پرونده طلاق و جدایی خانواده‌ها شدند.

70 پرونده طلاق در قرارگاه‌های تحول محلات بندر خمیر به صلح و سازش رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، جلسه شورای هسته مصلحین بندرخمیر با میزبانی ناحیه مقاومت بسیج و حضور حجت الاسلام والامسلمین شعیب صالحی امام جمعه ، مصطفی خدابنده لو ریاست دادگستری و جمعی از وکلا مشاورین و معتمدین شهرستان برگزار شد .

در این جلسه فرمانده سپاه بندر خمیریکی از رسالت های مهم سپاه حفظ کرامت وحمایت از کیان خانواده ، ایجاد نشاط و شادابی همچنین کاهش آسیب های اجتماعی دانست وافزود: درسال۹۸و۹۹ باهمکاری مدیران، مسئولان و معتمدین هسته مصلحین شهرستان عملکرد مطلوبی در قالب طرح‌های مختلف درحوزه اجتماعی بخصوص صیانت از افراد خانواده در معرض بیماری اعتیاد، مشاوره‌های ازدواج و خدمات به قشرضعیف مناطق محروم انجام گرفته است.

 سرهنگ جعفر اسلامی بر لزوم ایجاد بستر  مناسب برای فعالیت های مثبت و موثرجهت  اشتغال جوانان، آموزش مهارتهای پیش از ازدواج ، ترویج احساس مسئولیت پذیری و درنتیجه ازدواج موفق و پایدار و شاداب تاکید کرد و گفت: در طول سال ۹۸ تا ۹۹ حدود ۷۰درصد پرونده‌های طلاق ارجاع داده شده توسط قرارگاه‌های تحول محلات بسیج ومعاونت اجتماعی سپاه شهرستان به صلح وسازش تبدیل شده است.

در این جلسه مصطفی خدابنده لو ریاست دادگستری بندرخمیر نیز از همکاری و اقدامات موثر و موفق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان در طرح مصلحین و کاهش آسیب‌های اجتماعی تقدیر کرد. 

همچنین حجت الاسلام شعیب صالحی امام جمعه بندرخمیر هم ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، با اشاره به اهمیت هم افزایی و استفاده از نیروهای متخصص، ایجاد فضای روانی مثبت و سالم، بستر سازی جهت اشتغال، کاهش آسیب‌های اجتماعی و ... این رسالت دینی  را از وظایف اصلی دستگاه‌های  متولی امر دانست و بر لزوم حراست و حمایت آبرومندانه از خانواده‌های کم برخوردار و آسیب دیده ناشی از ویروس کرونا تاکید و از نقش مستمر سپاه پاسداران در این عرصه تقدیر کرد.

 در پایان این مراسم از مدیران،مسئولین ومعتمدین فعال هسته مصلحین درطرح کرامت  شهرستان با اهداء لوحی تجلیل و قدردانی شد.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول