اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

مشکل اصلی بازار، ضعف شبکه توزیع است/ وزرات ارتباطات درباره شبکه ملی اطلاعات کوتاهی کرده

نماینده مبارکه در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه گزارش‌ها ارسالی از سوی وزارتخانه‌ها حاکی از آن است که بازار با کمبود مواجه نیست، گفت: مشکل اصلی بازار، مشکل توزیع اقلام و کالاهای اساسی است که وزارتخانه‌ها قول پیگیری داده‌اند.

مشکل اصلی بازار، ضعف شبکه توزیع است/ وزرات ارتباطات درباره شبکه ملی اطلاعات کوتاهی کرده

به گزارش خبرگزاری فارس از مبارکه، پروین صالحی بعدازظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه، با اشاره به تکمیل قسمتی از جاده مبارکه-بروجن در سال جاری گفت: ۲۲ کیلومتر جاده مبارکه-بروجن در محدوده شهرستان مبارکه و ادامه این محور در محدوده استان چهارمحال و بختیاری است که قسمتی از این ۲۲ کیلومتر در آینده نزدیک به بهره‌برداری خواهد رسید.

نماینده مبارکه در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه دو قسمت بعدی این مسیر منتظر اخذ بودجه است، افزود: در سال آینده ادامه مسیر مبارکه-بروجن تکمیل می‌شود و باید بدانیم پروژه‌های نیمه‌تمام دولت زیاد است.

وی با اشاره به جاده نامناسب ساحلی شهر دیزیچه، خاطرنشان کرد: این جاده محل عبور ماشین‌های سنگین است که به‌مرورزمان باعث فرسایش جاده شده که با پیگیری‌های انجام‌شده متوجه شدیم که این جاده متعلق به وزارت نیرو است.

صالحی ادامه داد: مقرر شد وزارت نیرو برای حل مشکل این جاده با شهرداری دیزیچه همکاری‌های لازم را انجام دهد و اکنون مسائل پایه‌ای این پروژه اجراشده و انتظار می‌رود با کسب رضایت کشاورزان منطقه این پروژه در آینده‌ای نزدیک تکمیل شود.

 نماینده مبارکه در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به اعتبارات بودجه سال آینده، گفت: مجلس شورای اسلامی تصمیم گرفت بنا به مشکلاتی که در مناطق محروم داریم، بیشتر بودجه هدف صرف رسیدگی به مناطق محروم شود.

وی با اشاره به مسائل فرهنگی در شهرستان مبارکه، گفت: ارگان‌ها زیادی در مباحث فرهنگی در شهرستان مبارکه مشغول به کار هستند که به‌نوعی بعضاً موازی کاری می‌کنند ولی می‌توانند، تلاششان را هم‌جهت کنند و مشکلات فرهنگی جامعه را حل کنند.

صالحی ادامه داد: تاریخ ثابت کرده که هر جا مسؤولان کنار مردم بودند کاری غیرقابل‌حل نبوده است و مردم کشور ما باوجود ۴۰ سال تحریم توانست در کنار بسیج در بحث کرونا زیباتر عمل کنند.

 نماینده مبارکه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به خطرات فضای مجازی و آسیب‌های آن بر جوانان، گفت: وزارت فناوری و ارتباطات در حق فضای مجازی و شبکه ملی اطلاعات کوتاهی کرده و اینترنت ملی هر بار به بهانه‌های مختلفی به تعویق افتاده و آلان در زمان انتخابات می‌تواند تهدید جدی باشد.

وی با اشاره به نابسامانی‌های اخیر بازار و قیمت‌های گوناگون اجناس، افزود: وضعیت اصلی بازار با دو وزارت خانه صنعت، معدن و تجارت و وزارت خانه جهاد کشاورزی در ارتباط است که نشسته‌ای تخصصی زیادی در خصوص کنترل بازار تشکیل می‌شود.

صالحی بابیان اینکه گزارش‌ها ارسالی از سوی وزارتخانه‌ها حاکی از آن است که بازار با کمبود مواجه نیست، گفت: مشکل اصلی بازار، مشکل توزیع اقلام و کالاهای اساسی است که وزارتخانه‌ها قول پیگیری داده‌اند.

نماینده مبارکه در مجلس شورای اسلامی گفت: هنگامی‌که یک اقتصاد بیمار شود، نقش دلالان و سوداگران زیاد می‌شود که هم تولیدکننده و هم مصرف‌کننده ناراضی می‌شوند.

انتهای پیام/۶۳۱۱۰/ج۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول