اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

نسل پنجم اینترنت شرکت ایرانسل در مشهد به بهره‌برداری رسید

مدیرعامل شرکت ایرانسل در مراسم بهره‌برداری از نسل پنجم اینترنت شرکت ایرانسل در مشهد، گفت: به‌زودی با همکاری دانشگاه مطالعات بر روی نسل ۶ اینترنت را آغاز خواهیم کرد.

نسل پنجم اینترنت شرکت ایرانسل در مشهد به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرنگار فارس از مشهد، عصر امروز، مراسم افتتاح هفتمین سایت تجاری۵G ایرانسل باحضور مدیرعامل شرکت ایرانسل و مسئولین شورای شهر و شهرداری مشهد در دانشگاه فردوسی برگزار شد.

مدیرعامل شرکت ایرانسل در این مراسم ضمن پیشرو دانستن ایران در نسل جدید اینترنت، گفت: از سال ۹۵ تحقیقاتی درباره نسل جدید اینترنت با محوریت دانشگاه‌های داخلی و خارجی، شروع کردیم و بزودی مطالعات روی نسل ۶ اینترنت را آغاز خواهیم کرد.

بیژن عباسی ضمن تقدیر از کمک‌های مسئولین خراسان رضوی در بهره‌وری از تکنولوژی اظهار کرد: خراسان رضوی از جایگاه شایسته‌ای در سطح کشور برخوردار است و شهر مشهد از جهت سایت‌های بهره‌برداری شده در کشور جزو برترین‌ها است.

وی ضمن مهم دانستن ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان و پارک علم و فناوری مشهد، از همکاری‌های گسترده شرکت‌های دانش‌بنیان خراسان رضوی در توسعه فضای مجازی در آینده خبر داد.

در ادامه این مراسم، دکتر ملک زاده معاون فناوری و ارتباطات دانشگاه فردوسی مشهد نیز بر لزوم توسعه فرهنگ استفاده از فضای مجازی تاکید کرد.

شهناز رمارم، عضو شورای اسلامی شهر مشهد، بر نیاز مبرم توسعه فضای کسب و کار در بستر فضای مجازی تاکید کرد.

انتهای پیام/ ۷۰۰۶۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول