اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

اشتغال بیش از ۲ هزار نفر با اهتمام دستگاه قضایی تاکستان

دادستان تاکستان گفت: با تشکیل قرارگاه جهش تولید و پیگیری مشکلات واحدهای تولیدی در شهرستان تاکستان، برای ۲ هزار و ۱۸۶ نفر اشتغالزایی انجام شده و از تعدیل نیروی ۴ هزار و ۹۰۰ نفر نیز جلوگیری شده است.

اشتغال بیش از ۲ هزار نفر با اهتمام دستگاه قضایی تاکستان

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حسین رجبی دادستان تاکستان در رابطه با راه اندازی قرارگاه جهش تولید در تاکستان و اقدامات انجام شده در این شهرستان اظهار داشت: پس از پیام نوروزی مقام معظم رهبری که امسال را جهش تولید نامگذاری کردند، اولین شهرستانی بودیم که در کشور قرارگاه جهش تولید را با ۱۶ پیوست قضایی تشکیل دادیم، مبارزه قاطع با قاچاق کالا و ارز، تشکیل دفتر پیگیری امور شرکت‌ها و ایجاد سامانه ارتباط مستقیم با تولیدکننده‌ها از جمله اقداماتی است که در این زمینه صورت گرفته است.

وی افزود: دفترپیگیری امور شرکت‌ها، هر هفته نسبت به بازدید از شرکت‌ها اقدام می‌کند در حال حاضر، ۱۰۴ شرکت نیمه فعال در تاکستان وجود دارد که  به همراه بسیج مهندسین سپاه از ابتدای سال تا الان از ۳۰ شرکت بازدید بعمل آمده است.

رجبی با بیان این که، مسئله همه شرکت‌ها ۴ مشکل اساسی است، گفت: اول بحث تسهیلات است، دوم حوزه مالیات، سوم بحث آب، برق و گاز و  چهارم خدمات شهری و تعویض خط تولید است که دفترپیگیری امور شرکت‌ها از نزدیک این مشکلات را بررسی کرده است.

دادستان تاکستان عنوان کرد: در این راستا، بانک‌ها به منظور اشتغالزایی به تولیدکننده‌ها، ۲۹۶ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت کردند، بر اساس آمار گرفته شده از شرکت‌ها، برای ۲ هزار و ۱۸۶ نفر اشتغالزایی انجام شده و از تعدیل نیروی ۴ هزار و ۹۰۰ نفر نیز جلوگیری شده است.

وی افزود: دستاورد مهم این اقدامات و اشتغالزایی این بوده است که، باعث کاهش ۵۱ درصدی جرائم خشن درتاکستان شده و ۲۱ درصد نیز ورودی زندان‌ها کاهش یافته است.

انتهای پیام/س

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول