اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

پیام تسلیت درگذشت نماینده ادوار مردم گرمسار در مجلس

رئیس صندوق بازنشستگی سازمان صدا و سیما با صدور پیامی، درگذشت یارمحمد عرب‌عامری نماینده ادوار مردم شهرستان گرمسار در مجلس شورای اسلامی را تسلیت گفت.

پیام تسلیت درگذشت نماینده ادوار مردم گرمسار در مجلس

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، مجتبی رضایی، رئیس صندوق بازنشستگی صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران با صدور پیام تسلیتی به خانواده مرحوم یارمحمد عرب‌عامری، نماینده ادوار مردم شهرستان گرمسار در مجلس شورای اسلامی، از این فقید برجسته خطه گرمسار، آرادان و ایوانکی به‌عنوان یکی از بزرگان این خطه که عمری را در خدمت بی‌منت به مردم گذرانید و به پاک‌دستی، خلوص، صداقت و ولایتمداری مشهور بود، یاد کرد.

وی در این پیام افزود: مرحوم عرب‌عامری، فردی فرهیخته و انسانی سالم، متعهد، انقلابی و پاک‌دست بود و در سلامت کردار و گفتار، زبانزد خاص و عام بود.

در این پیام تسلیت آمده است: مردم حق‌شناس و شریف گرمسار، آرادان و ایوانکی خاطرات خوب و ارزشمندی از خدمات و تلاش‌های این مرحوم در مجلس شورای اسلامی برای رشد، توسعه و آبادانی منطقه دارند.

رضایی در پیام تسلیت خود ضمن ابراز همدردی و تعزیت به خانواده، بستگان و دوستان آن مرحوم، از خداوند سبحان علو درجات او و همچنین صبر و شکیبایی برای بازماندگان، مسألت داشت.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول