اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

پورموسوی: قول دادیم تا پایان فصل کنار تیم باشیم

سید سیروس پورموسوی، سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان پیش از دیدار مقابل شهرخودروی مشهد، به سؤالات خبرنگاران پاسخ گفت.

پورموسوی: قول دادیم تا پایان فصل کنار تیم باشیم

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، سیدسیروس پورموسوی سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان پیش از دیدار تیمش مقابل شهرخودروی مشهد در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال، با حضور در سالن کنفرانس ورزشگاه تختی آبادان، پاسخگوی سؤالات خبرنگاران بود.

وی ضمن تبریک سال نو به همه هموطنان و هواداران صنعت نفت، اظهار کرد: سال 99 برای همه مردم سخت و امیدواریم  بتوانیم در بازی اخر سال دل هواداران را اد کنیم و به هواداران خود عیدی بدهیم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان افزود: تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم و به لحاظ تاکتیکی، روی نقاط قوت و ضعف تیم حریف تمرین داشته و به لحاظ روحی و روانی بازیکنان را مهیای این بازی کنیم، چون فصل سختی تا اینجای کار داشتیم و امیدواریم سختی های این فصل با پیروزی برابر حریف متوقف  شود.

پورموسوی در خصوص غایبان احتمالی تیمش در این دیدار گفت: در این دیدار همه بازیکنان را در اختیار داریم و غایبی مقابل نماینده مشهد نخواهیم داشت.

وی با اشاره به شایعات مبنی بر جدایی ریکانی و احتمال پیوستن بازیکنان جدید به این تیم خاطرنشان کرد: متأسفانه نتوانستیم با توجه به تیاز خود، بازیکنان مدنظر را جذب کنیم، اما در مورد طالب ریکانی را تعاملی که صورت گرفت، بازیکنان پذیرفتند که با توجه به حسی که بین آنها و مردم آبادان وجود دارد، شرایط موجود را تحمل کنند تا ببینیم مسئولان به وعده‌های خود عمل کنند و ما به دست به دست هم دادیم که تا پایان فصل در کنار این تیم باشیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول