اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

سپاه دست پرتوان همیشه بیدار ملت ایران است/ پاسداران هیچگاه از کنار ملت جدا نشده‌اند

نماینده مردم غرب هرمزگان در خانه ملت گفت: آنچه سبب پویایی و توان مضاعف سپاه در پاسداری از انقلاب اسلامی شده، ایستادگی مستمر پاسداران غیور میهن‌مان در همه صحنه‌ها در کنار مردم بوده است.

سپاه دست پرتوان همیشه بیدار ملت ایران است/ پاسداران هیچگاه از کنار ملت جدا نشده‌اند

احمد جباری ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: اعیاد مبارک شعبانیه فرصت ارزشمندی است تا ضمن گرامیداشت میلاد با سعادت حضرت اباعبدالله الحسین و حضرت ابالفضل العباس و حضرت علی بن حسین (ع)، روزهای مبارکی که همزمان با این اعیاد مکرم نام‌گذاری شده را نیز شادباش بداریم و حیات امروز خودمان را به این الگوهای ایمان و ایثار گره بزنیم تا از فیوضات وجودی این بزرگواران بهره‌مند شویم.

وی افزود: نام‌گذاری روز پاسدار در سالگرد میلاد امام حسین (ع) به عنوان پاسدار واقعی دین خدا و نام‌گذاری روز میلاد حضرت ابالفضل العباس به عنوان روز جانباز فرصتی است تا نقش و نسبت پاسداران و جانبازان امروز میهن‌مان را با راه پر فتوح آن اسطوره‌های الهی مورد تجلیل قرار دهیم و بدانیم که ثبات و آرامش امروز در جامعه و راه پرافتخاری که تا امروز طی شده، مدیون رشادت‌های فراوانی است که همچنان نیز جریان دارد.

 

نماینده مردم غرب هرمزگان یکی از علل مانایی و عظمت نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و محبوبیت این نیرو در میان مردم را حرکت در مسیر مردم و ایستادن در کنار مردم در همه سختی‌ها و مشکلات و کمبودها عنوان کرد و بیان داشت: سپاه در طول 41 سالی که از حیات آن می‌گذرد همیشه در تمامی بحران‌ها و سختی‌ها در کنار مردم بوده و جان خویش را سپر وجود مردم ایران اسلامی کرده تا خدشه‌ای به امنیت مردم وارد نشود.

جباری به حضور مستمر سپاه در جنگ، سازندگی، واکسیناسیون، بلایای طبیعی، مقابله با دشمنان در مرزهای آبی و خاکی، رشد تکنولوژیک کشور، بحران کرونا و حتی در عرصه تولید محصولات راهبردی برای کشور اشاره و گفت: سپاه یک ذخیره‌گاه معنوی با ارزش برای تمامی روزهای سخت ملت ایران است که با اعتماد توامان مردم و رهبری در عرصه‌های گوناگون خوش درخشیده است و این راه با شکوه با تمام توان ادامه دارد.

وی یاد و خاطره همه شهدای انقلاب اسلامی را نیز گرامی داشت و گفت: سپاه دستان بلند حفظ اقتدار و امنیت کشورمان در منطقه نیز هست و این قدرت روزافزون محصول ایمانی است که سرچشمه آن از دوران دفاع مقدس آغاز شده و تا امروز با جوششی بیکران ادامه دارد.

نماینده مردم بندرلنگه، بستک و پارسیان در خانه ملت اضافه کرد: هر چه ما در عرصه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی بدست آورده‌ایم حاصل مجاهدت‌هایی بوده که پایانی برای آن متصور نیست و آنان که جسم خویش را در این راه قرار داده به فیض رفیع جانبازی نائل شده‌اند، اسوه‌های مقاومت و ایثار در میان ما هستند که عطر یاد شهدا را با خود دارند و گواهی بر پویایی این نهضت سراسر اعتقاد و باورمندی به شمار می‌روند.

جباری خاطرنشان کرد: بقا و پیروزی مستمر انقلاب اسلامی در سایه حرکت بر مداری است که نورانیت آن از شهدا و جانبازان عاریت گرفته شده و این راه با اتکای به مردم ادامه دارد.

انتهای پیام/ 88055

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول