اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

ثبت نام 704 نفر در انتخابات شوراهای استان زنجان

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان با اشاره به اینکه کل ثبت‌نامی‌های استان در انتخابات شوراها 704 نفر است، گفت: 53 درصداز داوطلبان به صورت مستقیم مراجعه کرده و 47 درصد فضای مجازی ثبت‌نام کرده‌اند.

ثبت نام 704 نفر در انتخابات شوراهای استان زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، خدابخش مرادی نافچی در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: امروز همچنان مهمترین مسئله کشور کروناست و در آستانه سال نو اسرار داریم که خانواده‌ها موضوع را رعایت کنند و منع تردد از سوی نیروی انتظامی با جدیت دنبال خواهد شد.

وی تصریح کرد: از رسانه‌ها درخواست داریم در راستای پیشگیری از کرونا اطلاع‌رسانی لازم را داشته باشند تا در این ایام شاهد رعایت بیشتر شهروندان باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان همچنین به بحث یارانه مطبوعات نیز اشاره کرد و گفت: طبق آن چیزی که نمایندگان روزنامه‌ها مطرح کردند، اگر استان‌های دیگر فرصت بیشتری دارند باید برای استان نیز فرصت بیشتری ایجاد شود و یک نکته و انتظار نیز مطرح شد  که مسئله شناسی باید مورد توجه قرار گیرد.

وی تصریح کرد: باید روزنامه‌ها بر اساس اینکه در خدمت توسعه استان هستند رتبه بندی شوند، چرا که رویکرد روزنامه محلی با رویکرد توسعه همه جانبه استان است و انتظار داریم این موضوع در استان رعایت شود.

مرادی نافچی درباره تامین کالاهای اساسی مورد نیاز عید نوروز نیز گفت: در حوزه تامین کالاهای اساسی نیز مشکلی نداریم و به اندازه کافی در بازار کالا موجود است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان همچنین به بحث برگزاری انتخابات نیز اشاره کرد و گفت: فرآیند انتخابات با ثبت نام کاندیداها آغاز شده است و امیدواریم عزیزان رسانه کمک کنند تا انتخابات پرشوری داشته باشیم.

وی گفت: در انتخابات پیش رو نیز تلاش خواهد شد تا انتخابات بر مبنای قانون و با اقتدار تمام برگزار شود؛ در این راستا از همه آبرو و تجربه مدیریتی خودم بهره می‌گیریم تا قانون با اقتدار اجرا شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان با بیان اینکه رمز موفقیت در برگزاری انتخابات گذشته در استان این بود که تعامل و هماهنگی بین هیأت اجرایی و نظارت وجود داشت، گفت: این موضوع در انتخابات پیش رو نیز با قوت بیشتری در دستور کار است.

مرادی نافچی با بیان اینکه برگزاری انتخابات در شرایط شیوع کرونا کار سختی است، گفت: برگزاری انتخابات در مرکز استان به صورت الکترونیک برگزار می‌شود و  با آسیب‌شناسی‌هایی که در انتخابات دوره‌های قبل انجام شده، مراحل انتخابات با تدبیرهایی که می‌کنیم، در استان اجرایی می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه کل ثبت‌نامی‌های استان در انتخابات شوراها 704 نفر است، اضافه کرد: 53 درصد از داوطلبان به صورت مستقیم مراجعه کرده و 47 درصد فضای مجازی بوده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان همچنین به میزان تحصیلات ثبت نام کنندگان نیز اشاره کرد و گفت: از جمع 88.7 لیسانس به بالا هستند و 11.2 فوق دیپلم هستند.

مرادی نافچی تصریح کرد: 15 درصد از ثبت نام کنندگان دارای سابقه عضویت در شوراهای شهر هستند، 14 درصد دارای سابقه ایثارگری و مشاغل آزاد کارمندان فرهنگیان اساتید دانشگاه، روحانیون و وکلا هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان ادامه داد: همه ما به عنوان شهروندان جمهوری اسلامی باید تلاش کنیم مشارکت حداکثری را در دستور کار قرار دهیم.

وی با اشاره به اینکه درباره تامین کالاهای اساسی نیز مشکلی در استان وجود ندارد، گفت: در آستانه عید نوروز کالاهای اساسی به میزان نیاز وجود دارد.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول