اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

شورای سلمان‌شهر هم به سرنوشت ساری دچار شد/ استعفای شهردار بابل

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری مازندران با اشاره به انحلال شورای شهر سلمان‌شهر گفت: با انحلال شورای این شهر دو شورای شهر ساری و سلمان‌شهر در ‏مازندران منحل شده است.‏

شورای سلمان‌شهر هم به سرنوشت ساری دچار شد/ استعفای شهردار بابل

محمد محمدی‌تاکامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری با اشاره به اینکه دومین شورای شهر در مازندران نیز منحل شده است، اظهار کرد: پس از انحلال شورای شهر ساری، سلمان‌شهر دومین شهر مازندران است که منحل شده است.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری مازندران  با بیان اینکه شورای شهر سلمان‌شهر همانند شورای شهر ساری منحل شده و قائم مقامی آن به استاندار مازندران رسیده است،گفت: انحلال این دو شورا توسط وزارت کشور تأیید شده است.

وی در پایان درباره آخرین وضعیت انتخاب شهردار بابل، گفت: براساس شنیده‌ها شهردار بابل استعفا داده و در صورت انتخاب سرپرست توسط اعضای شورا فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

به گزارش فارس، شهردار بابل نیز اوایل ماه جاری بازداشت شده بود.

اعضای شورای شهر و شهرداران استان مازندران در این دوره کارنامه خوبی نداشتند و هر از چند گاهی با بازداشت و یا فراخوانده شدن به دستگاه قضایی، استعفا و یا برکناری به صدر اخبار رسانه‌ها بدل شده بودند.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول