اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

طعم تلخ «چهارشنبه سوزی» در خراسان رضوی/ ۷ نفر دچار حادثه شدند

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: تاکنون هفت نفر بر اثر حوادث چهارشنبه سوری در خراسان رضوی دچار سوختگی شده که توسط نیروهای اورژانس ۱۱۵ امدادرسانی شده‌اند.

طعم تلخ «چهارشنبه سوزی» در خراسان رضوی/ ۷ نفر دچار حادثه شدند

دکتر حمیدرضا رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد، با بیان اینکه تا ساعت ۲۲:۳۰ امشب، هفت نفر بر اثر حوادث چهارشنبه سوری در خراسان رضوی دچار سوختگی شده که توسط نیروهای اورژانس ۱۱۵ امدادرسانی شده‌اند، اظهار کرد: پنج نفر از این تعداد توسط اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان منتقل شدند و دو مورد به صورت سرپایی در محل معالجه شد.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: این مجروحان به‌دنبال پنج حادثه رخ داده در چهارشنبه آخر سال از ساعت ۱۴ تا ۲۲:۳۰ امشب امدادرسانی شده‌اند.

وی با بیان اینکه متأسفانه در یکی از این حوادث جوان ۲۳ ساله در خانه مسکونی هنگام ساختن نارنجک دستی به علت انفجار مواد محترقه دچار سوختگی و صدمه شدید در ناحیه سرو صورت، دست و پای خود شد، افزود: یکی از حوادث مربوط به دانشگاه علوم پزشکی سبزوار و بقیه در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد رخ داده است.

انتهای پیام/ ۷۰۰۶۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول